Moby Wrap

EnLitenOverraskelse

Flørter med forumet
Hei!

Tenkte å kjøpe en Moby Wrap til lillebrors ankomst, syns den virker kjempegod og ser fin ut. De sier den er gull for nybegynnere. Jeg bærte ikke noe særlig sist, men har veldig lyst denne gangen... for å kunne ha hender mer fri og slippe å ta vognen om man skal til byen eller på besøk :-) Spesielt hvis nr 2 blir som nr 1, og vil være med på det som skjer hele tiden :p Hadde babybjørn sist, og den syns jeg var kjempeekkel.

Er det noen her som har erfaring med akkurat denne typen bæresjal?
Det blir ikke for varmt for en julibaby? Vil gjerne bruke den fra nyfødt... (men bor i Hammerfest, så her er ikke sommeren noe å skryte av!)

Hei:)

Jeg brukte MobyWrap til jenta mi da hun var baby, og det var helt fantastisk! Hun var så fornøyd oppi der, tett i tett. Og knytingen gikk lett som en lek etter noen få forsøk:)
Jeg har også lyst til å bruke det til neste mann, men har også tenkt på om det vil bli for varmt, men vi har heller ikke så varme somre her på vestlandet, så jeg satser på at det går bra, så unngår jeg bare å bruke det på de varmeste dagene:)  

Tenker å kjøpe meg en sånn en jeg også :) 

Jeg hadde en sånn. Synes den var litt vrien å knyte og mini var ikke særlig fornøyd oppi der. Fikk det rett og slett ikke helt til.. Gir ikke opp, har tenkt til å prøve igjen, knyttingen er sikkert ikke noe problem om man først får dreisen på det. Det er bare et lag tøy, hvis du ikke har mye klær på babyen inni der tror jeg ikke det blir for varmt :)

Hei!
Jeg har en moby-wrap som jeg brukte til Julie - men vi kjøpte ikke den før på høsten... selv om den er litt tykk i tøyet så tror jeg ikke det kommer til å bli et problem - luner godt for den kroniske vinden her i Hammerfest... og om du ikke kjøper den i sort så vil ikke solen varme den så mye heller... 

Back
Topp