Moby Wrap Sjal?

Hummingbird

Elsker forumet
Er det noen av dere som har noen erfaring med dette sjalet? [:)]
Jeg får låne en Baby Bjørn bæresele, men har fått med meg at slike sjal skal være mye mer ergometrisk riktig for barnet. Så vil gjerne ha et slikt sjal i tillegg [:)]

Jeg har ingen erfaring med det sjalet , men bar i elastisk sjal sist mens han var veldig liten (opp til 6 kg),
og deretter i Manduca ... [:)]
Begge disse er ergonomisk korrekt og jeg kan anbefale begge deler...
Det elastiske sjalet er vanskelig aa faa paa, men naar babyen er inntil deg er det fantastisk!!
Han sovnet med engang og jeg hadde armene fri..
Denne gangen faar jeg jo et vaar barn saa haaper paa aa kunne gaa tur med h*n i sjalet!:)

Manduca er mye enklere aa faa paa, og den kan du baere fra nyfoedt til de er 2-3-4 aar ... :)

Da blir det nok et slikt sjal [:)] Synes det er viktig at babyen ligger/sitter riktig.
Og i tillegg så ser det jo så herlig ut å ha babyen så tett inntil meg! [:)]
Sitter her og dagdrømmer og gleder meg bare enda mer til å få en baby i armene mine når vi snakker om slike ting [:)]

Tusen takk for tipsene jenter [:)]

Et elastisk sjal er absolutt å anbefale til små babyer! Når babyen blir litt større, syns jeg meitai er det absolutt beste. Veldig enkelt å ta på, og du kan bære til barnet selv ikke vil bæres mer- altså så lenge du/barnet vil selv. Tar liten plass og er som sagt superenkelt, ergonomisk riktig og behagelig. Vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten meitaiene mine:)

Back
Topp