mobilregning

nadjaah

Gift med forumet
hvor mye pleier dere å ha i mobilregning hver måned?

jeg har ca 1000,- hver måned[:'(] synes det er litt mye[:'(]
så nå skal jeg prøve å bytte abonnement for å se om det hjelper

Har telenor famlie, fri 120  (og svigermor betaler) bruker å ha mellom 4 og 500

ORIGINAL: TauZa

Har telenor famlie, fri 120  (og svigermor betaler) bruker å ha mellom 4 og 500

hun betaler ja, hehe,  kjekt det da:)))

har tele2 kompis. Har rundt 2- 300 kr i månen

ORIGINAL: Surgodis

Har nettopp endret til one call. Håper regningen går ned masse med det.
Har bare hørt positivt om one call så satser på at det er riktig.
Første regninga var på 34 kr[:)]Var for 14 dager så er ikke galt i det hele tatt!

såpass[8|] går det an? det var billig[:)]

har netcom og har 1000 i mnd ca uansett hvor mye jeg prøver så får jeg den ikke billigere[:'(]men skravler jo en del i tlf så da[:D]

Har onecall...
Har kjedet meg mye hjemme i det siste så de siste måndene har regningen vært på 100 kr ca.. Å da har jeg ringt mye!!

ORIGINAL: Surgodis

Har nettopp endret til one call. Håper regningen går ned masse med det.
Har bare hørt positivt om one call så satser på at det er riktig.
Første regninga var på 34 kr[:)]Var for 14 dager så er ikke galt i det hele tatt!

Har også One Call, hatt det et år til høsten. Kjempe fornøyd med dem, -enda ikke hatt en regning over 59kr...!! [:D]

har oxo hørt at one call er bra...jeg har fått meg fri familie telenor,,,og den er mamma ,pappa og sambo på og det er stort sett de jeg ringer,,,,så min regninig blir vel på sms.....

man får vel ikke billig tlf med one call?[8|] min regning ligger på mellom 400-500 pr måned..

Jeg har OneCall og betaler mellom 100,- og 150,- hver måned... Stor forbedring på regningene når jeg byttet til de, for før det lå jeg på nærmere 400,- hver måned...

Sååå... OneCall er tingen, i alle fall her i huset [:D]
Men forresten ja, vi har en ekstra telefon også... Telenor Fri Familie - kontantkort, bundet opp mot abonnementet til mine foreldre og kontantkorttlf til mine to søstre...
Så jeg ringer jo gratis til min familie utenom det jeg betaler for hos OneCall. Uten FriFamilie-kontantkortet så hadde vel gjerne OneCall regningene steget noe ja [8|]

Jeg også hadde telenor men byttet til one call, og fikk da mye billigere regninger, så one call kan anbefales[:)]

ORIGINAL: minni_

Jeg også hadde telenor men byttet til one call, og fikk da mye billigere regninger, så one call kan anbefales[:)]

så kanskje jeg skulle bytte til one call
men problemet er at jeg sender så sinnsykt mange smser da
værfall 1500 i månde, kanskje mer

Har Netcom young talk, betaler et fast beløp på 200 kr i måneden,
og kan ringe for inntil det beløpet. Dyrt å ringe med, ca som kontantkort,
men jeg overskrider ikke de 200 kr, så da går det greit. Har fri-familie, så
sender sms, mms og ringer gratis til samboeren og sønnen min..

Jeg har tele2 champion pleier å ha 3-400kr i regning hver annen mnd. Vi har ip-tlf. i tillegg så jeg ringer til de med fasttelf. på den.

Back
Topp