Mobilabonnement til barn

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Dere med barn med mobilabonnement, hvilken operatør har dem, hvor mange GB i måneden og hva koster det?

Min unge er bare 10, fyller 11 i år, og fikk telefon da han var 9

Hadde et abb med 200 mb i starten, men har nå ice med 500 og det holder. koster 99 pr mnd Han fikk en ekstra giga i sommer, og har levd finfint med rollover av det siden. Han har ikke det største forbruket, men jeg øker enten meg eller ham (vi har pr nå 500 mb begge to, jeg bruker nemlig knapt mobilen annet enn på jobb og hjemme tilknyttet wifi begge steder) og i første omgang trolig meg så kan jeg gi ham deler av min rollover, etterhvert som behovet hans stiger, men det er altså nok pr nå Jeg regner med at det forandrer seg.

Lilleøstra som trolig får mobil når hun fyller 8 neste mnd kommer også til å få det samme.

Med mindre mannen gjør alvor av å flytte oss over på noe han har tilbud om gjennom jobb som koster litt med mer men har stoooor datakvote. Vi får se. Pr nå holder jo dette. (Ikke i sommerferien, men resten av året)

Her har vi onecall familie, så nr står på samboer.

Vi har 1 GB hver i mnd, og 1 ekstra på rollover både storebror og jeg. Så altså 2 GB. Men blir aldri brukt så mye. Hadde nok holdt med 500 MB.
Vet ikke helt hva det koster i mnd jeg for oss 3.

Han er 9, og hatt mobil siden han begynte i 2.klasse

Back
Topp