Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tiden begynner vel å nærme seg nå for at vesla skal få telefon. 9,5 år, og er visst på høy tid mener hun selv.
Dere som har abonnement på telefonene til ungene, hvilket har dere? Og hvor mye koster det? Hva er inkludert?
Hadde ringkontant kort først. Men gikk nå over på onecall. Jeg har de. De har prøvepakke til 99 kr i mnd med alt så mye du vil i 2 mnd før du bestemmer deg. Går nok for 99 kr i mnd etter de to mnd nå også. Så kan vi stige etterhvert om jeg ser behovet melde seg. Mobildata bruker hu ikke. Kun kobla til wifi så. Men er jo ikke ring så mye du vil og sms så mye du vil på den. Da må jeg opp til 199 kr i mnd. Men som sagt ser jeg behovet er ikke så høyt enda. Og er bare å øke på appen deres
Vi har telia 199kr mener jeg vi betaler for abo også betaler jeg 299/mnd for medbetaling på telefon til henne dette betaler hun "selv" ved å holde rommet ryddig
Gutten min har icenet med fri ringing, SMS og MMS samt 1 GB datatrafikk til 99,- måneden. Han er drøyt 10.5 år. Fungerer veldig bra selv om han selvsagt gjerne vil ha enda mer data.... Det får han imidlertid ikke . Har wifi hjemme og han skal ikke trenge mer enn den datatrafikken som er inkludert (mener mamma'n).