Mobil

iPhone 5s vil snart gå over til 6s, men i og med at den virker fint skal jeg vente! Kan ikke fordra hverken android eller Windows, har aldri vært mer fornøyd med en telefon, og jeg har vært gjennom det meste som er å finne! Så kan ikke anbefale noe annet desverre :)

Haha! Kanskje det er DU som er slangen, som prøver å få henne til å ta en bit av eplet! :O plottwist!!
Du tok'en!!!! :D hahahaha! Jeg som trodde jeg var master mind :rolleyes:

iPhone 5s :)

Har hatt iPhone siden det kom, fikk den kjøpt i USA jailbreaket og greier. Og kommer aaaaldri til å bytte ❤️ iPhone ❤️ Hahaha :P

Her har jeg iPhone 6, men har lyst på en ny tlf, og da blir det enten Samsung eller Sony her

Samsung galaxy s5, men har dkikkelig lyst på s6 edge ;) Har hatt iPhone og det var bare tull og reparasjoner så det gidder jeg ikke mer. Utrolig fornøyd med Samsung :)

Zony z3 compact, vært super fornøyd med den siden jeg kjøpte den :-) nå tenker jeg z5 som neste tlf :-)

Har en Sony Xperia z3, investerte i den grunnet kamera og er stor fornøyd. Bra kamera og batteriet har lang levetid :)

Har samsung 4s. Skal ha ny i mars. Enten iphone eller den nye samsungen. Har ikke helt bestemt meg. Får ny av jobben.

Hvilken mobil har du? Hva er du fornøyd/misfornøyd med? Jeg trenger ny :) tror jeg vet hva jeg ender opp med, men greit å høre hva slags erfaringer andre har :) det blir IKKE iPhone uansett, det er uaktuelt :)

Jeg er veldig fornøyd med min samsung s4:). Ikke mye problemer på den tiden jeg har hatt den:). Skifta batteri til 300 kr engang på over et år for fikk noe ladeproblemer men kan jo være pga jeg er super kloms og at den har blitt med på badet mye med fukt..

Back
Topp