Mobil

Karma27

Forumet er livet
Hvilken mobil har du? Hva er du fornøyd/misfornøyd med? Jeg trenger ny :) tror jeg vet hva jeg ender opp med, men greit å høre hva slags erfaringer andre har :) det blir IKKE iPhone uansett, det er uaktuelt :)

Iphone 6S og jeg er seriøst SÅ fornøyd! Julegave til meg sjæl :P Beklager!

Samsung s5. Skal ha s6 edge snart, bare fordi den er så fin! :D
Og ja, enig med iphone. Hadde iPhone 4 tror jeg det var. Ga den vekk etter 3 mnd, var jo bare søppel. :rolleyes: :p :D (ikke lynsj meg)

Samsung s6, veldig fornøyd! ☺ Liker samsung mye bedre enn iPhone, større skjerm og ikke bundet til apple.. ☺

Epletøs her.. Kan ikke fordra Samsung og Android generelt :P

Iphone 6s her... Alltid hatt samsung men de tåler jo ikke en dritt og de er dyre og fixe samt elendig batteritid :( samboer har samsung s6edge og sliter med akuratt det :p iphone har forbedret seg siden iphone 4 kom da... Mye bedre batteri osv :)

Sony Xperia z2, super fornøyd!!! :D Den av mine telefoner som har levd lengst, og jeg er en sånn som mister den støtt og er skikkelig klønete!

Sony Xperia z2, super fornøyd!!! :D Den av mine telefoner som har levd lengst, og jeg er en sånn som mister den støtt og er skikkelig klønete!
Den jeg også har! Men har begynt å tulle litt nå, etter snart 2 år :( Jeg blir skikkelig trist, for jeg vil egentlig ikke ha ny mobil, men må man så må man... (I-landsproblem!)
Har mista mobilen 1000 ganger i gulvet/bakken, aldri fått en skramme! Så er veldig veldig fornøyd!

Sony Xperia ZR. Er superfornøyd med Xperia, varer lenge, god batterilevetid, tåler en trøkk, vanntett, supert kamera og koster halvparten av iPhone. :)

Den jeg også har! Men har begynt å tulle litt nå, etter snart 2 år :( Jeg blir skikkelig trist, for jeg vil egentlig ikke ha ny mobil, men må man så må man... (I-landsproblem!)
Har mista mobilen 1000 ganger i gulvet/bakken, aldri fått en skramme! Så er veldig veldig fornøyd!
Mannen har z3 kompakt og den lever godt selv om han ikke behandler den noe pent ;) Han er bilmekaniker og denne er med han på jobb hver dag...
Min kan fuske litt på mikrofonen nå, men det er helt greit siden den begynner å dra på årene :P Jeg vil heller ikke ha ny, så bestemt meg for at denne skal holde til den fysisk dør!!;)

Sorry, her er det eple for alle penga :p welcome to the applehouse ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Samsung s5. Skal ha s6 edge snart, bare fordi den er så fin! :D
Og ja, enig med iphone. Hadde iPhone 4 tror jeg det var. Ga den vekk etter 3 mnd, var jo bare søppel. :rolleyes: :p :D (ikke lynsj meg)
Slangen! Nå tar'u deg sammen eller så knyter jeg deg oppi treet! :P

Back
Topp