Mobil flaskevarmer

andemann

Første møte med forumet
Noen som vet om en flaskevarmer som egner seg til å ta med på trilletur.

Vurderer å mekke en selv, trenger følgende komponenter
- mopedbatteri
- dynamo med lav friksjon
- flaske/barnematvarmer som kjører på 12 volt.
- en boks å putte alt dette i for å gi det en akseptabel waf

Andreas
 
Jeg har kansje noe som kan brukes.
se på www.sgcshop.com nye produkter..
 
Er det du som driver selskapet?

jeg bare lurer siden du driver reklame for denne sida?
Jeg synes nettshopen virker litt skummel og "ulovlig" da det ikke er kontakt informasjon der eller hvem det er som driver den.
Det skal ihvertfall foreligge ifølge norsk lovverk når det gjelder E-handel.
Bare et tips og er ikke no kjefting.. men det blir lite handel på meg derfra hehe... [;)][;)][;)][;)][;)][;)]
 
Ja det er jeg som driver den, og ja jeg holder på å lage "om oss" som du kan klikke på nede til høyre[;)]

Og jeg kan love det at jeg er meget seriøs og serviceinstilt for at du som kunde skal kunne føle deg trygg og gjøre en grei handel[:)]

Jeg er nystartet og det er fint at du på peker det som eventulet skulle mangle på den siden. Takk
 
ORIGINAL: Pastellamann

Ja det er jeg som driver den, og ja jeg holder på å lage "om oss" som du kan klikke på nede til høyre[;)]

Og jeg kan love det at jeg er meget seriøs og serviceinstilt for at du som kunde skal kunne føle deg trygg og gjøre en grei handel[:)]

Jeg er nystartet og det er fint at du på peker det som eventulet skulle mangle på den siden. Takk


Det høres bra ut.

Prøvde å komme med konstruktiv kritikk. Det er mange som er på nett, som ikke har rent mel i posen.

Få frem hvem som driver siden og hvordan man kan få kontakt med vedkommende.
Da tror jeg de fleste føler seg trygge til å gjøre "stor-handel".....[:)]

Skal følge med fremover..

By the way.. gode priser du har!!!!!!
 
Takk[:D]

Ja jeg måtte sette meg ned å fikse det du sa hehe, det kommer muligens en mere utfylt "Om oss" litt senere.

sjekk nå! hva syns du?
 
Joda [;)]
Det går bra, men det som er viktig er å få det ut til folket[:)]
Man trenger jo all hjelp man kan få når man er i startfasen.
 
 
 
Ja det kan være vanskelig. Men det er jo greit å få litt blest om sida di her da...
All markedsføring er god markedsføring hehehe.
 
Jeg lurte på kvaliteten på RC bilene dine?
Har en kyosho bil selv, og lurer på om kvaliteten er tilsvarende?
Har du testa dem selv?
 
 
 
Heisan Jorbærets pappa
 
kyosho er et kjent merke og de levere gode produkter. Jeg har hørt at noen klager på kyosho men vet ikke hvorfor.
Ja jeg har prøvd den som heter Smartech 1:10 Winner Sport og kan si den er rå hehe.
 
Den har solid konstruksjon og er meget stabil. kvaliteten og helhetsintrykket er bra.
Når man tenker på at prisen er inkludert sender,mottaker og servoer så lurer man jo litt på om dette er et bra produkt. Men jeg importere disse selv og har ikke noe mellomledd så da kan prisen være lav[:D]
I Sverige er disse merkene kjent og jeg har jo garanti på dem og kundene kommer i første rekke[;)]
 
Jeg har holdet på med rc-utstyr i mange år, men i den senere tid har jeg ikke tid til morroa lenger..
Her er en side som jeg er presantert på, se under navnet "Løve" det er min båt som jeg har bygget men som ikke er ferdig.[8|]  her og her
 
 
 
 
Så spennende.

Jeg må høre med hun som styrer økonomien i huset.. ikke sikkert det er så populært med slike leketøy i huset.
hehehehe...

Fine båter dere har i nord.
Er bilene byggesett? Jeg liker å bygge bilene, slik at man får god kjennskap til bilene.
Hvordan er det med deler til bilene... Vanskelig å få tak i, eller fikser du det og?
 
Hydroplane så jo vanvittig morsomt ut..
Hvor lang leveringstid har du?
 

 
 
Hehe trenger ikke kidden rc-utstyr da! hihi [:D]
 
Båtene ja de er fine og store, den jeg har laget veier 125kg på vannet![:-]
 
Det jeg har er RTR eller på godt norsk ferdig til å kjøre. Du kan demontere hele greia vist du vil hehe.
Det er som et ferdigskrudd byggesett.
Jeg har noe på lager og noe må bestilles, men det kommer fort til meg vist jeg trenger å bestillen noe.
 
Når det gjelder deler så har jeg valgt og ikke legge det inn i shoppen,( det er veldig mye) men kan skaffe det på veldig kort tid. Noen biler kan jo oppgraderes med bedre motorer osv.
 
Er det noe du spesielt har lyst på så kan vi sikkert bli enige om pris[:D]
 
 
 
Kanon.
 
Jeg kunne tenkt med den båten som går til vanns, lands og i luften. Det så jo helt rått ut.
Men jeg er litt fan av biler da. Har drevet på med det siden jeg var liten gutt unge.
 
Den monster trucken så ikke så verst ut. Liker litt kraftige saker.
Har drevet litt på med fly også, mest seilfly. det er jo morsomt det og.
 
 
 
Skal gjøre det.

Driver du bare å selge via internett eller har du annen beskjefdighet ved siden av?

Hva slags bil anbefaler du. Må være nitro bil.
 
 
 
Har sendt deg mail nå[;)]
 
SGCshop er en nettbutikk men har litt lyst å ha en fysisk butikk senere.
Jeg holder på å bygge opp SGC.no og der er det flere ting som retter seg mot bedriftsmarkedet. Jeg holder på å knytte til meg samarbeidspartnere som kan kjøre dette sammen med meg.
Driver litt konsulentvirksomhet også for noen firmaer, samt jeg har egen pokerside og er medeier i et pokerselskap[8D] Pokersiden min finner du nederst på SGCshop...
 
SGC konseptet er noe jeg har tenkt på en stund og har fått dette til med utrolig lite midler.
Går det rette veien med SGC så har jeg ikke masse gjeld som skal tilbakebetales, men det er der...
 
 
Back
Topp