Mobbing og tårer.

Om hun/han er troll så tenker jeg at det sitter et menneske med STORE problemer bak det tastaturet, og hvem er vi som skal sitte her og le og håne det mennesket enda mer...

Og like ille er det dersom det ikke er et troll, da sitter det et menneske som har fått en positiv test, uansett om det er under merkelige omstendigheter, også sitter vi her og regelrett mobber...

Nei jenter, la oss heller heve oss over tvilen/kunnskapen vår og ønske dette mennesket lykke til videre framover..

uansett om det her er et troll eller ikke så syns jeg enkelte her er regelrett slemme!!
hvis hun sitter å juger så har jo jenta problemer og da skal man ikke mobbe! er bare å lese, riste på hodet og gå videre!
og vhis det er sånn at hun faktisk tror hun er gravid så syns jeg veldig synd på henne!!! kan jo hende hun tror hun ble gravid for så kort tid siden men egentlig har vært det lenger og derfro tror hun er såpas kort på vei!
jeg tror personlig ikke på det her jeg heller, men jeg skal hvertfal ikke la meg synke til enkeltes nivå å sitte å skrive så mye stygt til et annet menneske!!

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Om hun/han er troll så tenker jeg at det sitter et menneske med STORE problemer bak det tastaturet, og hvem er vi som skal sitte her og le og håne det mennesket enda mer...

Og like ille er det dersom det ikke er et troll, da sitter det et menneske som har fått en positiv test, uansett om det er under merkelige omstendigheter, også sitter vi her og regelrett mobber...

Nei jenter, la oss heller heve oss over tvilen/kunnskapen vår og ønske dette mennesket lykke til videre framover..

ORIGINAL: 160306

*vandrer ut igjen herfra* har'kje peiling på ka det e snakk om her!!

ORIGINAL: Nieuw

Ønsker dere å mobbe deres medmennesker så grovt at vi sitter bak skjermen og gråter ?

Er det et slikt eksempel dere ønsker å sette som framtidige foreldre ?

Når man tar seg nær av ting ukjente skriver på nett, bør man skaffe seg et liv. Seriously..

ORIGINAL: gledermeg88

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

For å svare.

Jeg trodde jeg hadde EL rett før helgen, men så viste det seg at EL var tirsdag i forrige uke. Den kom før altså.

Jeg har testet positivt og alt jeg får er:

Du lyver
Drittkjerring
God Underholdning
Tull
Troll

Venter på neste påfunn.

Skal det være sånn her ? Trodde dette var et fint sted jeg.

Hilsen en som er lei seg, fordi jeg synes det er stygt at dere oppførerer dere sånn.

hei, jeg har ikke helt fått med meg "saken" eg. bare at du har testet positivt(hvis du har det, GRATULERER MED SPIRE I MAGEN[:)][:)][:)]) Forstår ikke dette troll-snakket. men kos deg med din lille spire. EL kan komme når du minst venter det, derfor kan du bli gravid før du trodde det var mulig:) lykke til kjære deg[:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

For å svare.

Jeg trodde jeg hadde EL rett før helgen, men så viste det seg at EL var tirsdag i forrige uke. Den kom før altså.

Jeg har testet positivt og alt jeg får er:

Du lyver
Drittkjerring
God Underholdning
Tull
Troll

Venter på neste påfunn.

Skal det være sånn her ? Trodde dette var et fint sted jeg.

Hilsen en som er lei seg, fordi jeg synes det er stygt at dere oppførerer dere sånn.

hei, jeg har ikke helt fått med meg "saken" eg. bare at du har testet positivt(hvis du har det, GRATULERER MED SPIRE I MAGEN[:)][:)][:)]) Forstår ikke dette troll-snakket. men kos deg med din lille spire. EL kan komme når du minst venter det, derfor kan du bli gravid før du trodde det var mulig:) lykke til kjære deg[:)]

det er ikke meg altså..

Back
Topp