Mobbing og tårer.

Nieuw

Flørter med forumet
Ønsker dere å mobbe deres medmennesker så grovt at vi sitter bak skjermen og gråter ?

Er det et slikt eksempel dere ønsker å sette som framtidige foreldre ?

hva som skjer?[>:]

Hvem, hva, hvor? [8|]

kan ikke ta seg så nær av ting som blir sagt på et forum.. da burde man holde seg borte...

*vandrer ut igjen herfra* har'kje peiling på ka det e snakk om her!!

skjer'a?

Legger man ut for mye informajson her inne, blir det fort en stygg sak ut av det...
Dette gjentar seg gang etter gang, troll eller ei.

Om Nieuw historie er sann eller ei, vet vi ingenting om...
Men det gjør oss ikke hakket bedre med å drite henne så loddrett ut som mange gjør nå på et av forumene her inne!
Smakløst er det[:'(]

ORIGINAL: Kakemonsteret

Men helt seriøst, du kan jo ikke ha testet positiv hvis du hadde sex for 5 dager siden??? Egget er jo ikke festet engang?

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Legger man ut for mye informajson her inne, blir det fort en stygg sak ut av det...

Men det gjør oss ikke hakket bedre med å drite henne så loddrett ut som mange gjør nå på et av forumene her inne!

Men helt seriøst, du kan jo ikke ha testet positiv hvis du hadde sex for 5 dager siden??? Egget er jo ikke festet engang?

23 Mars er ikke 5 dager siden. Det var da vi hadde sex (også denne lørdagen men)

hmm... Aner ikke hva dette går i, men ble nysgjerrig jeg nå[8D]

ORIGINAL: Nieuw

23 Mars er ikke 5 dager siden. Det var da vi hadde sex (også denne lørdagen men)

23. mars har ikke vært ennå..

ORIGINAL: LillMi

Troverdigheten er ikke helt til stede i denne saken akkurat, det går IKKE på MOBBING, det går på hva man kan velge å tro på!

Da kan man jammen meg velge ordene litt bedre[;)]
For tråden det er snakk om er ikke noe fin, den minner faktisk sterkt om utdriting synes jeg.

ORIGINAL: ~*~LoVEmyKiDZ~*~

23. mars har ikke vært ennå..

(det var en skrivefeil)

23 FEBRUAR mente ik

For å svare.

Jeg trodde jeg hadde EL rett før helgen, men så viste det seg at EL var tirsdag i forrige uke. Den kom før altså.

Jeg har testet positivt og alt jeg får er:

Du lyver
Drittkjerring
God Underholdning
Tull
Troll

Venter på neste påfunn.

Skal det være sånn her ? Trodde dette var et fint sted jeg.

Hilsen en som er lei seg, fordi jeg synes det er stygt at dere oppførerer dere sånn.

her sier du at du hadde el tirsdag.. det er en uke siden.. å du har positiv test?

ORIGINAL: Fyrste metall

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

JA jeg sier det ja.

AJKHSNMSA<8 - FERDIG MED DERE

ORIGINAL: audifriik86

du hadde sex 23 februar og så er du gravid nå? hvor har du kjøpt den testen hen da? for det må jagge være en mirakel test! [8|]

Den mener at jeg kjøpte på Kruidwat her hjemme.

har du begynt å tulle deg her å no?????????????????????????????????[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

JA jeg sier det ja.

AJKHSNMSA<8 - FERDIG MED DERE

Og en riktig JPHMSGST3% tilbake til deg!

Back
Topp