Mobbing og rettskriving

Helt utrolig hvor barnslige, umodne smålige og ikke minst ondskapsfulle folk kan være. [:@]... Man ønsker jo at slik oppførsel er noe folk vokser fra. Skriver absolutt ikke riktig hele tiden sjøl, har nok lett dysleksi men også mye slurv. Har flere i familien som har det, og vet hvor mye mange må gjennomgå pga det[:(]...

Men vi får takke oss til at i dette forumet så prøver faktisk folk å være støttende og hjelpe hverandre og ikke dolke andre i ryggen pga uenigheter!!![;)]

ORIGINAL: iris med spire igjen

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

Så utrolig teit og barnslig.
håper ikke du "trekker" deg vekk herrifra, for her skal vi ikke mobbe deg for skrivefeil.[:)]

Sign! Skriver masse feil selv jeg. Selv om jeg ikke har dysleksi.
Her inne kan vi føle oss trygge hvertfall.
Hev deg bare over menneskerr som er så usaklige!

Må signere dere! Ikke la de tråkke på deg, noen folk må henge seg opp i alt!!

ORIGINAL: *MaRgArItA*

ORIGINAL: iris med spire igjen

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

Så utrolig teit og barnslig.
håper ikke du "trekker" deg vekk herrifra, for her skal vi ikke mobbe deg for skrivefeil.[:)]

Sign! Skriver masse feil selv jeg. Selv om jeg ikke har dysleksi.
Her inne kan vi føle oss trygge hvertfall.
Hev deg bare over menneskerr som er så usaklige!

Må signere dere! Ikke la de tråkke på deg, noen folk må henge seg opp i alt!!

signerer jeg også..! att folk tørr å oppføre seg på den måten er jo helt utrolig..!

d hva jo bare teit av dæm.... mn d e ingen som bryr sæ om du skriv feil, æ gjør d sikkert ofte :) drit i dæm, å skriv i vei :p

sign
ORIGINAL: ElisabethRB

For å være ærlig, så har jeg ikke lagt merke til at du har dysleksi jeg.....[8|]
Det er vel ingen som skriver perfekt vel...??? I hvertfall ikke jeg. Det går fort unna i svingene av og til, og det blir feil.
At folk skal bry seg om det, og rakke ned på andre, er helt ufattelig.
Jeg syns du skal drite i disse kommentarene! (Det er kanskje lettere sagt enn gjort, men de er ikke verdt det engang...).
Jeg håper du blir her, og ikke forlater oss!! Syns innleggene dine er koselige, og du har alltid en koselig kommentar på lur om noen er litt nedfor... Ei jente vi trenger her inne[:D]
Sender deg i hvertfall en stor klem[:D]

Jeg har ikke lagt merke til at du har dysileksi jeg heller. Syns du skriver fine innlegg jeg[:)] På enkelte forum er det veldig dårlig stemning syns jeg. De er mer ute etter å ta deg enn å faktisk lese det som blir skrevet. Barnslig og dårlig holdning av voksne mennesker. Jeg har blitt satt ut flere ganger av hva folk faktisk får seg til å skrive. Direkte mobbing og brutale kommentarer.
Er så glad det ikke er sånn her inne hos oss[:)]

Stå på du og fortsett og skriv[;)]

folk har ingenting med hvordan en skriver ting.. jeg har ikke dysleksi og jeg skriver feil jeg og... så lenge en forstår det en skriver så kan en ikke klage... heller holde seg til saken... *trøste klem* 

Back
Topp