Var veldig veslevoksen og kjeftet på mobbere når jeg så det.
Har ikke mobbet noen selv.
Har aldri tenkt over at jeg ble mobbet, men når jeg tenker nøye etter var det et par som var mye slemme mot meg. Men det var i tiden rett før skolestart, og det i første klasse tror jeg. Nektet meg å komme forbi på veien hjem, dyttet meg ned en bratt bakke, tømte ut sekken min og kastet den ned bakken (mer en gresskledd skrent enn en bakke egentlig), stengte meg inne i timesvis i et skap.
Opp gjennom oppveksten har jeg vært litt annerledes enn de i klassen, men har ikke egentlig blitt mobbet for det likevel. Jeg har aldri tatt meg nær av forsøkene på å mobbe, og heller syntes synd på dem. Har alltid hatt god selvtillit heldigvis :)
Det var perioder hvor jeg var den eneste i klassen som ikke drev med sport, og jeg har aldri spilt playstation eller dataspill[8D] Foretrakk å sitte i fred og tegne og lage ting, fremfor å spille fotball osv. Leste Ringenes Herre i syvende klasse, og gjorde alt jeg kunne for å lære meg alvisk, både skriftspråket (noe jeg klarte) og talespråkene (hvor jeg faktisk lærte meg en god del grammatikk og hadde ok ordforråd, men laaaaangt i fra å kunne snakke). Elsket grammatikk/språk og lekser. Da blir man sett på som snål [8D]