Mobbing - hvem var du?

Ikke mobbing, men sånn småerting.. Kan gå innpå en fordi om det ikke er direkte mobbing... Men det var bare sånn småtteri mellom noen litt større barn... ikke noe jeg har brent i netthinna nei....

Mobbet helle barndommen min...
Sitter jeg med "arrene" av det enda... Tror jeg aldri kommer til å bli kvitt de... [:(]

ORIGINAL: hjertetmitt

Jeg opplevde ikke noe mobbing, ikke mot meg selv eller noen andre[:)]

sign. Kommer fra et lite sted der alle kjenner alle og alle foreldre kjenner alle andre foreldre. Hadde en stor antimobbing gruppe på skolen som de fleste var innom. Så aldri noen som satt alene. Alle var jo selvfølgelig ikke alltid venner men alle hadde venner så ble vel litt vanskelig å mobbe noen når de hadde andre bak seg[:)]

Sambo derimot var i slagsmål hver uke når han gikk på barneskolen. Han hadde en venn som var litt psykisk funksjonshemmet og hørte han noen si noe slemt til han så var han der med en gang og forsvarte han[:D]

Eg var mobbeoffer fra 4.klasse til og med 9.klasse. det var diverse elever osm mobba meg, somme tider var det dei som gjekk i klassen min, andre tider var det dei som var eldre enn meg..

Sliter psykisk med det, og kjem vel alltid til å gjera det. [:(]

Herregud så mange som har blitt mobba og så alvorlig mobbing! Blir trist av å lese sånt!

Har vel aldri blitt mobba selv, var en liten periode helt på slutten av barneskolen hvor jeg vel må betegne meg som mobber[:(], men det varte ikke lenge og det var ikke så ondskapsfullt eller alvorlig som det mange skriver om her. Lærerne tok det opp i et møte med oss involverte, og da skjønte jeg at dette var feil. Har hatt et godt forhold til han jeg mobbet senere.

På ungdomsskolen eller videregående var det ingen mobbing som jeg fikk med meg.

Jeg brydde meg svært lite om hva andre drev med. sa meningen min og dret i om folk mente det samme.. har aldri mobbet, og heller ikke mobbet andre. jeg hadde ikke nmange nære venner lenge, jeg brøy meg rett og slett ikke.. gadd noen å snakke med meg var jeg fornøyd med det, gadd de ikke var det også heelt ok.

ORIGINAL: ~*~CogJ~*~

Mobbeofferet! [:'(][&o]

Ble mobbet og trakassert av både elever og lærere fra første dag på barneskolen til siste dag på ungdomskolen[:(]

Har aldri blitt mobbet, og har aldri mobbet noen. Men sa alltid ifra at de andre skulle drite å dra om de mobba.
HATER mobbere!

Ble mobbet fra 1.klasse og til 1. på vgs. Var så ille at politiet ble involvert for å få en slutt på det.

Har aldri prata med de etter vgs og kommer heller aldri til å gjøre det.De har begynt å si til andre som gikk i klassen vår at jeg virker så grei og at de vil bli venn nå. Teite folk...har aldri vært meg det stod på,jeg var jo grei hele veien.

Back
Topp