Mobbing av de som stemmer på FRP

ORIGINAL: kat*

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Fru Riskorn

MOBBING ER Å VÆRE STYGG MOT EN ANTATT SVAKERE PART OVER LANG TID.

Det Frp velgere opplever, eller Frp som parti i det hele, er ikke MOBBING. Det er totalt misbruk av ordet!

Når det kommer til å innta offerrollen er det Frps favorittøvelse, og det overrasker meg ikke at de fortsetter med det, det har de vokst seg store på.

Du er utrolig flink til å rakke ned på FRP velgere[;)] I hver diskusjon,så sier du at du ikke gjør det,men så lurer du inn noe vås som dette[;)] Det er rett og slett trist[;)] Ville heller ha fremmet mitt eget parti enn å sittet på min høye hest og sett ned på andre som ikke har samme mening som deg[;)]

SÅÅÅ enig, Lissyjane!

Jeg synes dere er fryktelig urettferdige! Jeg er ikke en av dem som har dradd ned nivået på de politiske debattene på BV, og slik fremstilles jeg her. Jeg rakker heller ikke ned på Frp velgere i det innlegget. Jeg har rakket ned på FRP som parti, men ikke FRPs velgere. Det er jeg temmelig sikker på. Dessuten ahr jeg tilstrebet å heller fronte egne standpunkter. Men, jeg har vært vel engasjert noen ganger. Men, å gi meg skylden for å rakke ned på FRP, velgere, vel det finner jeg urettferdig!

Det Frp velgere opplever, eller Frp som parti i det hele, er ikke MOBBING. Det er totalt misbruk av ordet!

Når det kommer til å innta offerrollen er det Frps favorittøvelse, og det overrasker meg ikke at de fortsetter med det, det har de vokst seg store på.

Du er utrolig flink til å rakke ned på FRP velgere[;)] I hver diskusjon,så sier du at du ikke gjør det,men så lurer du inn noe vås som dette[;)] Det er rett og slett trist[;)] Ville heller ha fremmet mitt eget parti enn å sittet på min høye hest og sett ned på andre som ikke har samme mening som deg[;)]

SÅÅÅ enig, Lissyjane!

Jeg synes dere er fryktelig urettferdige! Jeg er ikke en av dem som har dradd ned nivået på de politiske debattene på BV, og slik fremstilles jeg her. Jeg rakker heller ikke ned på Frp velgere i det innlegget. Jeg har rakket ned på FRP som parti, men ikke FRPs velgere. Det er jeg temmelig sikker på. Dessuten ahr jeg tilstrebet å heller fronte egne standpunkter. Men, jeg har vært vel engasjert noen ganger. Men, å gi meg skylden for å rakke ned på FRP, velgere, vel det finner jeg urettferdig!

Hysj da! Jeg har da sagt at det er fint mulig du ikke har sagt noe om velgerne[;)]

Oki da[8D] Nei, jeg blir faktisk litt lei meg når jeg virkelig har gjort mitt beste for å unngå å slenge dritt, og så får jeg på pukkelen for å ha gjort det... Men, greit. Du sier at jeg kanskje ikke har gjort det, og ejg sier at jeg har blitt for engasjert i enkelte debatter.

Tja, nå er det jo ikke lenger lov å mobbe folk pga hudfarge, religion, sosial status eller legning.. Ikke er det lov å mobbe røykere eller feite folk lengre heller.. Så de måtte vel finne noen andre å rakke ned på da...

SÅÅÅ enig, Lissyjane!

Wææh, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet[8|].. Jeg har heller ikke ment deg assa!!! bare så det er sagt!!!!!!

Jeg synes det blir for dumt å si at frp velgere, er en viss type mennesker. 
ikke det at jeg vet alt om frp, fordi det er ett parti jeg ikke føler at tar vare på mine behov..
men dømmer ingen som stemmer frp, de kan være like gode folk som en som stemmer krf eller ap.. poenget er å henge ut noen som stemmer frp og si at du er en sånn person.. men virker ofte som frp velgere skammer seg... og det synes jeg er litt rart, for da forsterker det bare inntrykket av at de ikke er så seriøse..
en annen ting er at det man velger å tro, er som lissyjane sa, en personlig ting.

jeg har ennå ikke funnet ett parti som jeg er 100% enig med.. men jeg stemte på det som hadde noen saker jeg kunne stå inne for..

ang utlendingspolitikken til frp, mener å forstått det sånn at de ønsker å gjøre det vanskeligere å få oppholdstillatelse. og de har jo brukt Krekar saken til sin fordel.. og alkohol og røyk, synes jeg er en dum ting å brenne for.. [8|] hva med eldre og skole? tenk at vi også en gang skal bli gamle, er det ikke fint å vite at vi får den hjelpa vi trenger? jeg betaler gladelig ekstra skatt, for gratis sykehjelp.. tenk så deilig å slipe å sykeforsikring? det å vite at hvis man blir arbeidsledig, så får man uansett hjelp? 
håper aldri det blir amerikanske tendenser her.. [8|] det er det som skremmer meg mest med frp..

må sies at norge er ett av de landene i verden som kom best ut av finanskrisa.. så jens har nok ikke gjort den verste jobben da.
og folk flest har det jo bra..  

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg er så glad for at vi lever i ett demokratisk land. Dere kan stemme hva dere vil, og ingen har noe de skulle sagt. Jeg synst også det er MYE mer "mobbing" av frp velgere enn sv velgere f.eks.

Men når det er sagt, så kan jeg jo ikke annet enn å bli litt fortvilet når jeg hører om de som stemmer på frp fordi de fårda billigere tobakk og alkohol + alle invandrere blir kastet ut på dagen (ja det er noen som har sagt det..) Der i bland min svigermor synst det er gode nok grunner til å stemme frp... det er jo bare små små brødsmuler i kaken, men for all del, en velger sine fanesaker[8|][8D] 
Jeg blir ikke fortvilet over at de stemmer frp (jo litt...) men over grunnene til at de velger det partiet. Jeg har aldri sagt at noen her inne stemmer frp av den grunn, for uansett så har jeg ikke noe med det. Har mine tanke selvsagt,men det har nok mange om mitt valg også[:D]

Da blir daddy lei seg for han har vært her i 33 år[8D]

Hahahaha

Bare ett frp sitat fra min svigermor. Diskuterte dette med up, og hun mente at det var på tide at folk begynte å tenke seg om, og holde fartsgrensen.... De gjør nok det som Siv jensen blir statsminister, men ikke om Jens fortsetter... Er bedre å stange hodet i veggen enn å diskutere med henne.

men har hørt en del rart fra de som stemmer rødt også. Blir vel ikke så lett å drive mobbing av de, for det er ikke sikkert at noen av de 112 som stemmer på de, er her inne.....[8D] Hohohohoho.
Og så var den en person på fb som annonserte at ALLE måtte stemme som hun, nemlig RV. det var rød valgalianse for fulle mugger.... Noen prøvde å si at det ikke er ett parti som heter det lenger,men neeeeei da. Var ikke så du at hun gikk på den. Var bare noe de sa for å lure h*n til å stemme noe annet[8D] Står sikkert i lokalet enda, og leter etter rette "lappen"

sånn ja.... frp velgere føler seg mobbet. Får jeg lov å spørre hva er det frp har gjort de siste ukene? Dem har bare kastet skitt på rød-grønn isteden for å kommer med en overbevisende valgprogramm. Dem har lovet gull og grønne skoger med ting som dem aldri kan gjennomføre (heldigvis!)

Jeg kan rett og slett ikke fatte at folk la blede seg på den måten og at dem stemmer på frp. Jeg fatter rett og slett ikke det. Så for min del håper jeg på en rødt grønn regjering men har ingen problem med en borgerlig heller, så lenge det er en regjering uten frp

ORIGINAL: Isabell_med_baby

Jeg synes det blir for dumt å si at frp velgere, er en viss type mennesker. 
ikke det at jeg vet alt om frp, fordi det er ett parti jeg ikke føler at tar vare på mine behov..
men dømmer ingen som stemmer frp, de kan være like gode folk som en som stemmer krf eller ap.. poenget er å henge ut noen som stemmer frp og si at du er en sånn person.. men virker ofte som frp velgere skammer seg... og det synes jeg er litt rart, for da forsterker det bare inntrykket av at de ikke er så seriøse..
en annen ting er at det man velger å tro, er som lissyjane sa, en personlig ting.

jeg har ennå ikke funnet ett parti som jeg er 100% enig med.. men jeg stemte på det som hadde noen saker jeg kunne stå inne for..

ang utlendingspolitikken til frp, mener å forstått det sånn at de ønsker å gjøre det vanskeligere å få oppholdstillatelse. og de har jo brukt Krekar saken til sin fordel.. og alkohol og røyk, synes jeg er en dum ting å brenne for.. [8|] hva med eldre og skole? tenk at vi også en gang skal bli gamle, er det ikke fint å vite at vi får den hjelpa vi trenger? jeg betaler gladelig ekstra skatt, for gratis sykehjelp.. tenk så deilig å slipe å sykeforsikring? det å vite at hvis man blir arbeidsledig, så får man uansett hjelp? 
håper aldri det blir amerikanske tendenser her.. [8|] det er det som skremmer meg mest med frp..

må sies at norge er ett av de landene i verden som kom best ut av finanskrisa.. så jens har nok ikke gjort den verste jobben da.
og folk flest har det jo bra..  

Jeg syns jo det blir litt feil å sammenligne det med et land som har mer gjeld som vi har rikdom. De har like mange innbyggere i manhatten som vi har i hele landet vårt!

Eldre har jo vært en av valgkampens viktigste saker. De vil bruke litt mer. Som Siv sa til jens under valgdebatten:

"Forskjellen mellom oss to er at hvis vi hadde kjøpt hver vårt hus og hatt ekstra penger, er at jeg hadde brukt penger til å pusse opp og satt halvparten av pengene i banken, mens du hadde satt alle pengene i banken. Hvem av oss hadde fått mest igjen for huset når vi solgte"?

Det syns jeg var en god beskrivelse.

De vil ikke gjøre oss om til USA, men gi oss litt mer muligheter! Greit de bruker noen kroner, og de sier ting vil bli dyrere osv. Men du vil jo med mindre skatt og avgifter sitte igjen med flere kroner.

Alle velgere har nok noen saker de ikke er helt enig i uansett hvilket parti en stemmer på. Men en må finne de sakene som er viktige for en selv, og der er vi aller fleste forskjellige, og stemme på det partiet som føles rett for en[:D] 

ja, norge er rik. Men gi Siv nøkkeln til oljefondet så kan vi om noen år søke EU medlemskap med godt samvittighet fordi da er vi like fattig som de andre EU land. 

Jada,vi er enige hehe. Ikke vær lei deg[:D] Tenk på sauen[8D]

Enige er vi ikke, men vi er enige om å være uenige[:D] sauen som tar knekken på svarte sauer har moret meg litt[:D]

ORIGINAL: nurkeklar

Wææh, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet[8|].. Jeg har heller ikke ment deg assa!!! bare så det er sagt!!!!!!

Jeg har ikke følt meg bekyldt av noen heller, før den kommentaren direkte til meg. Og grunnen til at jeg i det hele tatt blandet meg i denne tråden er at jeg synes folk bruker begrepet mobbing alt for vidt. Men, jeg har garantert slengt drit om Frp altså, så jeg er langt fra en engel. Ikke ha dårlig samvittighet overfor meg altså[:D]

ORIGINAL: addi

ja, norge er rik. Men gi Siv nøkkeln til oljefondet så kan vi om noen år søke EU medlemskap med godt samvittighet fordi da er vi like fattig som de andre EU land. 

Ja men folk står jo fritt til å velge dette om DE vil.. DU trenger jo ikke rakke ned på dem for at de har tatt et ANNET valg enn deg, og/eller har andre saker de brenner for enn deg...

ORIGINAL: nurkeklar

Jeg har ikke følt meg bekyldt av noen heller, før den kommentaren direkte til meg. Og grunnen til at jeg i det hele tatt blandet meg i denne tråden er at jeg synes folk bruker begrepet mobbing alt for vidt. Men, jeg har garantert slengt drit om Frp altså, så jeg er langt fra en engel. Ikke ha dårlig samvittighet overfor meg altså[:D]

hehe goody[;)]

ORIGINAL: Miss Gilmore

Uansett ikke pent å kalle noen:

*dum
*korttenkt
*nazist
*hitler

osv. kanskje ikke rett å kalle det for mobbing. Men er dette noe pent å si til noen da?

Nope... Men, ingen er bedre enn andre her... SE så snille vi er i DENNE tråden da! Trekk frem det positive også![:D]

å mobbe folk for de de stemmer anderledes enn seg selv er barnslig og skikkelig respektløst!!![:@]
Om de stemmer frp, krf, ap + + +har ikke noe å si, det er dårlig og voksne folk burde holde seg for god for sånn!

det går ann å være uenige uten å mobbe hverandre og kalle hverandre diverse !

*dum
*korttenkt
*nazist
*hitler

osv. kanskje ikke rett å kalle det for mobbing. Men er dette noe pent å si til noen da?

Ingen synes det er koslig å bli kalt det.. synes det er skikkelig unødvendig å kalle noen det fordi man ikke er heelt enige i alt... Nei, ytringsfrihet er en flott ting, bare synd noen skal bruke den feil..

*dum
*korttenkt
*nazist
*hitler

Hæ? Har noen sagt det om FRP velgere?

Det går jo da på total uvitenhet spør du meg. Den personen som har sagt noe sånt, har ikke mye peiling på politikk!

ORIGINAL: Maelle

Ja men folk står jo fritt til å velge dette om DE vil.. DU trenger jo ikke rakke ned på dem for at de har tatt et ANNET valg enn deg, og/eller har andre saker de brenner for enn deg...

jeg rakke ikke ned på dem, alle få velge hva de vil. Men jeg har nok lov å si at jeg ikke skjønner at man kan velge dem, fordi slik er det for meg. Jeg skjønner rett og slett ikke det! I tillegg har jeg vel også lov å gi uttryk for at jeg håper at dem ikke kommer til makten.

*dum
*korttenkt
*nazist
*hitler

Nope... Men, ingen er bedre enn andre her... SE så snille vi er i DENNE tråden da! Trekk frem det positive også![:D]

Har ennå ikke sett en frp tråd som ikke får en eller annet form for ufine kommentarer.
Ingen er bedre enn andre nei. Men HVILKE velgere har måtte forsvare seg gjennom hele valgkampen? Det er nesten blitt skummelt å si at en skal stemme frp, uten å ha en hel tale klar om hvorfor.

Har du tenkt på at du føler det fordi du stemmer Frp? Jeg føler det samme hvis man IKKE stemmer Frp. Og du er i flertall på BV hvis man skal tro på BV-valget... Ingen vet hvor skoen trykker, osv... Du har vært nødt til å forsvare dine synspunkter, jeg mine...

ORIGINAL: Maelle

jeg rakke ikke ned på dem, alle få velge hva de vil. Men jeg har nok lov å si at jeg ikke skjønner at man kan velge dem, fordi slik er det for meg. Jeg skjønner rett og slett ikke det! I tillegg har jeg vel også lov å gi uttryk for at jeg håper at dem ikke kommer til makten.

selvfølgelig har du lov til det. Men det er jo anderledes når du gjør det på en saklig og konstruktiv måte. Å kalle noen for dumme, uvitende og andre ting fordi de stemmer anderledes enn seg selv er noe helt annet.

Back
Topp