Fru Riskorn
Forumet er livet
ORIGINAL: kat*
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Fru Riskorn
MOBBING ER Å VÆRE STYGG MOT EN ANTATT SVAKERE PART OVER LANG TID.
Det Frp velgere opplever, eller Frp som parti i det hele, er ikke MOBBING. Det er totalt misbruk av ordet!
Når det kommer til å innta offerrollen er det Frps favorittøvelse, og det overrasker meg ikke at de fortsetter med det, det har de vokst seg store på.
Du er utrolig flink til å rakke ned på FRP velgere[;)] I hver diskusjon,så sier du at du ikke gjør det,men så lurer du inn noe vås som dette[;)] Det er rett og slett trist[;)] Ville heller ha fremmet mitt eget parti enn å sittet på min høye hest og sett ned på andre som ikke har samme mening som deg[;)]
SÅÅÅ enig, Lissyjane!
Jeg synes dere er fryktelig urettferdige! Jeg er ikke en av dem som har dradd ned nivået på de politiske debattene på BV, og slik fremstilles jeg her. Jeg rakker heller ikke ned på Frp velgere i det innlegget. Jeg har rakket ned på FRP som parti, men ikke FRPs velgere. Det er jeg temmelig sikker på. Dessuten ahr jeg tilstrebet å heller fronte egne standpunkter. Men, jeg har vært vel engasjert noen ganger. Men, å gi meg skylden for å rakke ned på FRP, velgere, vel det finner jeg urettferdig!