Mobbing av de som stemmer på FRP

Sommerfugl79

Elsker forumet
Hvorfor er det slik at så mange mer eller mindre latterliggjør og mobber de som stemmer FRP?
Jeg har til gode å se det omvendte. Jeg tenker ikke bare på her inne (selvsagt her inne også) men andre steder også. In real life også.
Det er da noe så sinnsykt lavmål som det går ann å få blitt?
Det er en grunn til at de er det nest største partiet(rett meg hvis jeg tar feil nå, men jeg mener de er det), så hva gjør at velgerne blir mobbet for deres valg? Er det frykt? Frykt for at FRP faktisk vil vinne?
Merkelig...[8|]
God damn jeg er lei av folk som rakker ned på FRP velgerne.[8|][8|][8|]

Tåler ikke at andre har andre meninger virker det som[;)] Bare latterlig og lavmål spør du meg.....

Det er frykt for at FRP skal vinne for min del.
Kanskje et forsøk på at folk skulle ombestemme seg? Se hva de faktisk stemmer på?
Fordi det faktisk går utover meg også hvem som vinner valget?!!
Jeg ser på mange av valgløftene og målene deres som håpløse for meg og min fremtid!

Folk klager stort sett over de tingene FRP vil gjøre noe med i det daglige. Folk klager over bompenger, FRP vil fjerne det, men å gi de en stemme for faktisk å gjennomføre det, nei det kan de ikke få!

HEIA SIV JENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GODT VALG![;)]

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

ja,jeg er faktisk redd for at frp skal vinne jeg.

Mobber ikke,bare spekulerer høyt og direkte til de som stemmer frp.

Ja. men det er da lov. Det er værre med de som faktisk "mobber" og rakker ned på. Man skal da kunne diskutere[:D]

ORIGINAL: LuOgSebs Mamma!

ja,jeg er faktisk redd for at frp skal vinne jeg.

Mobber ikke,bare spekulerer høyt og direkte til de som stemmer frp.

Det er det jeg også gjør.
Men mange tar det som mobbing eller nedrakking.

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

syns frp velgerne syter så mye jeg !

stå i mot det da vel ! og diskuter og argumenter ! ikke legg dere ned å grin og sutre !!

[8|] Hadde syti selv jeg hvis jeg hadde fått så jævlig mye dritt...[&o]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

ORIGINAL: Lbaby

Folk klager stort sett over de tingene FRP vil gjøre noe med i det daglige. Folk klager over bompenger, FRP vil fjerne det, men å gi de en stemme for faktisk å gjennomføre det, nei det kan de ikke få!

hvilken andre ting klager folk over da som frp vil gjøre noe med? jeg har aldri klaget over bompenger !

Jeg har aldri klaget over bompenger jeg heller.

har tenkt tanken selv....Jeg mobber ingen om de stememr ap f.eks...[8|]

Også er jo det egentlig veldig merkelig at "ingen" stemmer frp,men i følge målingene,så er det faktisk 4 av 10 som stemmer frp.

Så er jo en del som stememr de da. Er vel det samme som at Ingen inrømmer å kjøpe se og hør,men mangen leser bladet likevel[:D]

ORIGINAL: nurkeklar

Tåler ikke at andre har andre meninger virker det som[;)] Bare latterlig og lavmål spør du meg.....

Sign...

ORIGINAL: StinkiStini

Kanskje et forsøk på at folk skulle ombestemme seg? Se hva de faktisk stemmer på?
Jeg ser på mange av valgløftene og målene deres som håpløse for meg og min fremtid!

signerer dette! Det går ikke på mobbing, men på frykt ja. Jeg vil ikke ha et Frp-samfunn!!!

MOBBING ER Å VÆRE STYGG MOT EN ANTATT SVAKERE PART OVER LANG TID.

Det Frp velgere opplever, eller Frp som parti i det hele, er ikke MOBBING. Det er totalt misbruk av ordet!

Når det kommer til å innta offerrollen er det Frps favorittøvelse, og det overrasker meg ikke at de fortsetter med det, det har de vokst seg store på.

sign..

ORIGINAL: tipp

har tenkt tanken selv....Jeg mobber ingen om de stememr ap f.eks...[8|]

Også er jo det egentlig veldig merkelig at "ingen" stemmer frp,men i følge målingene,så er det faktisk 4 av 10 som stemmer frp.
Så er jo en del som stememr de da. Er vel det samme som at Ingen inrømmer å kjøpe se og hør,men mangen leser bladet likevel[:D]

Samme gjelder Hotell Cæzar ingen innrømer at de ser det heller [8D]

Valget er personlig og jeg har like mye rett til å stemme FRP som en AP`r har rett til å stemme AP !!!!!!!

FRP har aldri fått prøvd seg , la de få en sjangse så får den som lever se [:)]

ORIGINAL: tingeling1

signerer dette! Det går ikke på mobbing, men på frykt ja. Jeg vil ikke ha et Frp-samfunn!!!

Sign, jeg føler det også sånn.

ORIGINAL: DivaX

Hvorfor er det slik at så mange mer eller mindre latterliggjør og mobber de som stemmer FRP?
Jeg har til gode å se det omvendte. Jeg tenker ikke bare på her inne (selvsagt her inne også) men andre steder også. In real life også.
Det er da noe så sinnsykt lavmål som det går ann å få blitt?
Det er en grunn til at de er det nest største partiet(rett meg hvis jeg tar feil nå, men jeg mener de er det), så hva gjør at velgerne blir mobbet for deres valg? Er det frykt? Frykt for at FRP faktisk vil vinne?
Merkelig...[8|]
God damn jeg er lei av folk som rakker ned på FRP velgerne.[8|][8|][8|]

Jeg mobber ikke, og snakker ikke ned om de som stemmer det. Men jeg frykter at de kan vinne, men håper virkelig de IKKE vinner.

ORIGINAL: Fru Riskorn

MOBBING ER Å VÆRE STYGG MOT EN ANTATT SVAKERE PART OVER LANG TID.

Det Frp velgere opplever, eller Frp som parti i det hele, er ikke MOBBING. Det er totalt misbruk av ordet!

Når det kommer til å innta offerrollen er det Frps favorittøvelse, og det overrasker meg ikke at de fortsetter med det, det har de vokst seg store på.

Så eh, å bli sammenlignet med hitler, kalt en egoistisk dum sau, dum i hodet, ikke smart for fem flate øret, er helt håpløse, ja lista er lang, er ikke mobbing?? Hva kaller man det??

*Tommel opp*

Dronning Siv [:D]

Back
Topp