mmpannekaker?

LilleLavendel

Forumet er livet
jeg har søren meg klart å lage meg pannekaker og tint opp mormors blåbærsyltetøy, enda jeg ikke skal spise syltetøy! går det an! jeg skal snike meg til liiitt. det må da gå bra? har jo ikke svangerskapsdiabetes heller, bare litt høye verdier? hmmmm....

å herlighet,fikk så grævla lyst på pannekaker jeg oxo[:(][:(]

neida:)
men... BLOMKÅLSUPPE til pannekaker? det er det verste jeg har hørt! haha[:D] er det namme????

Det er en del proteiner i pannekakene, snuppa. Så det veier opp for det lille sukkeret du får i deg fra syltetøyet [:D] 

Du må kose deg litt!! [:)] 

Koooos deg med pannekakene!!![:D][:D][:D][:D]

Men suppe til??????

Løgnaste eg har hørt!!!![8D]

suppe og pannekaker, suppe og pannekaker, suppe og pannekaker. tror jeg må hjernevaske meg selv ganske lenge med det der før jeg faktisk tror på at det er namme. hehe[:)]
bobler: bra! du er jo protein-eksperten her! hihi[:)][:)] jeg kosa meg masse jeg. og dessuten leste jeg plutselig nå at det var helt normalt med 8 i verdi etter glukosebelastning for gravide i siste trimester, og ikke for høyt da. sto på haukeland sykehus sine nettsider her, helsevest-et-eller-annet. sto da at for gravide i siste trimester så ble stoffskiftet mer og mer likt en diabetikers uansett, og at det derfor er noe høyere normalverdier da enn for dem som ikke er gravide! opp til 7,8 for ikke-gravide og 9 (tror jeg) for gravide. vanskelig å vite om man skal tro på det eller på legen da. makan! stress!

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

ORIGINAL: SiBeL

å herlighet,fikk så grævla lyst på pannekaker jeg oxo[:(][:(]

Ha ha! Tenker på Sibbe med en gang jeg hører det ordet!![:D][:D]

Back
Topp