mmmmuslibolle

LilleLavendel

Forumet er livet
åå, jeg anbefaler musliboller fra baker brun![:)][:)]

hva gjør dere egentlig idag, folkens? jeg har vært og shoppa meg noen lange topper/tunikaer og sånn, solkrem, hudpleieprodukter, et svensk gravid-blad og mascara. og musliboller![:)] skal vaske huset her nå tenkte jeg, bekkenet må bare få hvile litt:)

det er jo sol ute, damer!!!!!!! IGJEN!:) jeg blir jo helt ovenpå av alt det fine været, og snart er det påske og alt:) vi er gravide og har nydelig nurk i magen alle sammen. kan vi få det bedre???
har i tillegg en fantastisk mann som jeg snart skal lage middag til:)

mmmm det hørtes godt ut!!! idag har tar jeg det med ro.. har litt kynnere idag så greit og holde seg i ro.. [:'(]

henriette: du og de kynnerne dine! håper de blir bedre etterhvert, at ikke de blir så vonde! får trøste deg med at det kanskje hjelper livmora di å trøkke ut nurket ditt kjapt og greit om noen uker. IKKE LENGE IGJEN!![:)]

twinbabe: TAKK! og i ligemåde! nå ble jeg også glad her, ENDA gladere enn jeg var[:)][:)] høres digg ut med shopping. hva skal dere kjøpekjøpe da a? jeg har lyst til å shoppe enda en gang idag. kanskje jeg skal få med meg mannen min også:) og hva lager du til middag? tror det blir pasta med ostesaus og skinke og salat og baguetter til her, men er liiiitt usikker:)

sicily: gavekort er tingen!!!! genialt når man har litt lite penger:) du shopper stadig vekk du! my kinda woman! haha

twinbabe: pølsegrateng tror jeg mannen her hadde likt! hva har du oppi? noe form for saus? og macaroni eller? og ost oppå?

ORIGINAL: lykkeligemeg

henriette: du og de kynnerne dine! håper de blir bedre etterhvert, at ikke de blir så vonde! får trøste deg med at det kanskje hjelper livmora di å trøkke ut nurket ditt kjapt og greit om noen uker. IKKE LENGE IGJEN!![:)]

twinbabe: TAKK! og i ligemåde! nå ble jeg også glad her, ENDA gladere enn jeg var[:)][:)] høres digg ut med shopping. hva skal dere kjøpekjøpe da a? jeg har lyst til å shoppe enda en gang idag. kanskje jeg skal få med meg mannen min også:) og hva lager du til middag? tror det blir pasta med ostesaus og skinke og salat og baguetter til her, men er liiiitt usikker:)

uff jeg vet,fader altså...[:'(]
klarer jo ikke gjøre en dritt før det er vondt.. [:@]

henriette: det høres så rart ut at du skal ha sååå vondt! er det direkte smertefullt eller bare veldig ubehagelig og ekkelt liksom?? hva sier jordmor til det?

sicily: du er jo rikmannskone! detta går veien!:) jeg lever godt på lån om dagen.hehe

twinbabe: det må jeg prøve en dag! men nå ville visst mannen ha skinke og pasta og sånn, så da blir det kanskje macaroni og pølse og sånn imorgen. krydrer du den hvite sausen med noe spesielt, eller bare vanlig hvit saus? aldri laget før!og så blander du alt sammen liksom? eller lag på lag?

pleier å lage hvit saus fra bunn av ja. har noen ganger littegranne krydder oppi, spørs hva det skal være til. men da er egg tingen ja! skal prøve det der en vakker dag:) lykke til med middagslagingen! nå har jeg vasket hus her! DEILIG! det stinker digg her![:)]

Back
Topp