mmmmmmmmmmmmmm

nordlands pia

Glad i forumet
druer uten stein er godt.. har stappa i meg snart en stor klase med slike steinfrie druer.  jeg kommer vell til å få skikkelig vondt i magen av det. meeeeeeeen det tenker jeg ikke på nå. kose meg kose meg.....mmmmmmmmm...

Mmmm ja jeg vet. De går det mye av her i huset også. De blåe..

Både Linnea og jeg spiser til det tyter ut av oss..[:D][:D]

MMmmmm kjempegodt! OG DET SETTER FART PÅ MAGAN!!

Hihi, takket være deg ble det to kurver med stenfrie druer på butikken nå istad! [:D] En grønn og en blå.

Nammmmmmmmmmmm!!! [:)] 

(I tillegg ble det litt sjokolade, kick, 1-2-3-brownieskake, og masse god mat, hihi)

har funnet ut at de druene ikke var så vel mottat i magen min. for nå går jeg her full av luft.... hmmmmm stakkar bebisen inni der da. jaja sånn går det når man koser seg. meeeeeeeeeen er vel en viss fare for at jeg gjentar det samme i mårra. namme namme

ORIGINAL: nordlands pia

har funnet ut at de druene ikke var så vel mottat i magen min. for nå går jeg her full av luft.... hmmmmm stakkar bebisen inni der da. jaja sånn går det når man koser seg. meeeeeeeeeen er vel en viss fare for at jeg gjentar det samme i mårra. namme namme

Hehe, man kan jo ikke alltid huske å være smart når man bare MÅ HA ett eller annet... [8D] Jeg er ganske god på det. Spise først, "angre" etterpå. [:D]

De pleier jeg å kjøpe til lillemor!!! Kjempegode!!!! Skulle sett hvor skuffet hun ble når vi besøkte noen som hadde druer med steiner i!!! Skikkelig overrasket og skuffet på en gang......[:D]

Back
Topp