Mmmmmm lukter middag!

Vand

Forumet er livet
Middagen i dag er:

Kyllingfilet med dijonsennep, spisskummin og chili... Bacon oppå[;)] + Salat og myk fetaost med krydder! [:D] Og hvitløksbrød! [:D][:D]

Måtte hive inn en pakke chips også, Ine kom hjem med en skolevenninne[8D]

Hva skal dere spise/har spist i dag? [:D]

i dag ble det kylling og kalkun panetter med ris, saus grønnsaker og salat[:)]

jeg bestilte bali gryte med ris og hvitløkbaguetter ,men da jeg kom hjem fra jobb hadde han laget medisterpølse[:'(]

ORIGINAL: tosmågull*

jeg bestilte bali gryte med ris og hvitløkbaguetter ,men da jeg kom hjem fra jobb hadde han laget medisterpølse[:'(]

irriterende når smaksløkene har forberedt seg på èn ting, og så får man servert noe annet[>:][8D] Det er da man må knipe sammen gommene og være takknemmelig for at det faktisk står mat på bordet når man kommer hjem[:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: tosmågull*

irriterende når smaksløkene har forberedt seg på èn ting, og så får man servert noe annet[>:][8D] Det er da man må knipe sammen gommene og være takknemmelig for at det faktisk står mat på bordet når man kommer hjem[:D]

ja,jeg gjorde jo det, men var ikke mye jeg spiste,føler at medisterpølse vokser i munnen på meg[8D] men i morgen blir det baaaaali[:D]

Back
Topp