mmmmm....lakris

**Camilla**

Glad i forumet
Er hjemme fra jobb i dag,følte meg ikke bra på mårran [&:]

Men nå er jeg bedre,og sambo har vært så snill å kjøpt salt lakris til meg[:D] (ja,veit at det ikke er bra å spise for mye av det[;)])

Når jeg var gravid med lillemor så hadde jeg dilla på grovt brød med ost og masse paprika...skulle nesten ønske jeg kunne ha dilla på det denne gangen også...men men,får kose meg med lakrisen min,jeg som egentlig ikke liker lakris en gang[;)][:D]

Ja var BT jeg tenkte på[8D] Men sliter ikke med det jeg heller,så satser på at det lille jeg får i meg ikke er veldig påvirkende [;)]

hehe,ja farlig det der[;)][8D]

Hva er galt med lakris?

Det har alltid hjulpet mot kvalme for meg. Ligger faktisk i senga og spiser det nå. Er ikke helt i form i dag [:(]

ORIGINAL: **Camilla**

Men nå er jeg bedre,og sambo har vært så snill å kjøpt salt lakris til meg[:D] (ja,veit at det ikke er bra å spise for mye av det[;)])

Når jeg var gravid med lillemor så hadde jeg dilla på grovt brød med ost og masse paprika...skulle nesten ønske jeg kunne ha dilla på det denne gangen også...men men,får kose meg med lakrisen min,jeg som egentlig ikke liker lakris en gang[;)][:D]

Hihi har d akkurat likt[:D]
Like aldeles ikke lakris, men fyyyyy så godt der e me salt lakris nu[;)] NAM NAM

ORIGINAL: RuttiTutti

er vel noe som heter alt med måte vell[;)]

Hehe,ja heldigvis[:D]

ORIGINAL: **Camilla**

*være slem*
jeg har en STTTTTTOOOOR boks med salt lakis pastiller på kjøkkenet no :D

Selv etter å ha lest dette tar jeg et par biter i ny og ne uten at jeg får kjempedårlig samvittighet av det.

Alt med måte ja!

Åååå, nå fikk jeg dødslyst på lakris!!!!!!!!!!!![:o]

Alt med måte er en fin ting.

Dessuten har jeg lavt blodtrykk...

Og som annengangsfødende er jeg jo ikke i såå stor risikogruppe for svangerskapsforgiftning heller, jeg fikk det jo ikke første gangen heller, selv om mamma hadde det kraftig i begge sine svangerskap (og familiære faktorer er en risikofaktor, så sånn sett er jeg jo litt risikogruppe da)

Har spist en pose med sånne små pandalakrisbiter på jobb, men jeg fordelte den over tre dager da... Og prøver å begrense meg generelt sett. sist var jeg enda mer restriktiv, men det var jo litt fordi jeg altså var risikogruppe for sf, ikke ville få høyt blodtrykk (Hadde ikke lavt den gangen) og egentlig ikke hadde sååååå lakrisdilla heller...

Back
Topp