Mmmm...tran?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Hvis du spør barna mine er det det beste som finnes. De er gal etter tran :-P

Sønnen min på 2.5 år prøvde å helle ut tranen i dusjen og eldste på 5 år begynte å grine. De fikk d vitamin dråper men prøver å finne noe annet nå.

Jenta vår på 2,5år går selv og henter tranflaska, og sier "namminam". Hun syntes det var helt forferdelig når hun var mindre :p minsten tar tran greit med skje :)

Her får de d-dråper, ferdig snakka...

Her ble lillegutt sinna fordi han ikke fikk drikke tran til middag. Så han er det lett å få i tran :D jeg derimot takler det ikke :)

Hvis du spør barna mine er det det beste som finnes. De er gal etter tran :p
Samma her.

Aldri hvert problem å få i tran
Brukt sprøyte og gulpeklut . De brukte sprøyte og tok tran selv når de ble større.

Nå så sier de at det smaker dritt, så de får en spiseskje tran også får de ta sanasol etterpå.

Mens jeg tar disse anti oppstøt tran kapslene selv haha

Treåringen elsker tran :D minstmann på 5 mnd klager ikke på det ihvertfall, og får det blanda inn i litt grøt nå. Syns det blir minst klin da :)

For en rar ting å skrive. Babyer liker ingen andre smaker enn søtt og alt annet må tilvennes. Babyer fra 6 uker er ikke skapt for å få noe annet enn morsmelk. Men de fleste babyer begynner å like smaken etterhvert, så ofte lett å få det i de etterhvert.

Kunn eldstemann som syntes tran var greit og enda syntes det er helt Ok, de andre har aldri vært spesielt gla i tran eller fisk forøvrig :(

Et godt tips?
Gi de tran mens de sitter i badekaret rett før de skal opp. Det var det eneste som funket her.

2 åringen her elsker tran. Nam nam sier han og spør etter mer:)

Back
Topp