mmmm nam nam

RalkattLia

Forumet er livet
Akkurat lage mine første sveler...Åh gud så godt det var da gitt :D
Jentungane spiste 4 stk hver og jeg spiste 6, lillegutt 3 stk og enda ble det maaaange igjen....Nam nam....utrolig godt om man får lyst på noe søtt noe...hihi...

Jeg tenker ikke på annet en mat for tida...Gått opp 4 kg til nå...[8|] Jaja går det vel av meg...har gjort det di andre gangene så krysser fingrene for at det går like lett nå [8D][:D]

Hehe, det er godt noen har matlyst ! Selv har jeg gått ned 4 kg, kvalmen har tatt over.. Hehe.. Men håper det kommer seg snart, for jeg har så lyst til å spise masse god mat igjen [:D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Hehe, det er godt noen har matlyst ! Selv har jeg gått ned 4 kg, kvalmen har tatt over.. Hehe.. Men håper det kommer seg snart, for jeg har så lyst til å spise masse god mat igjen [:D]

Huff det kan ikke være noe særlig...Jeg går og er kvalm hele dagen, men hjelper og spise ofte men lite...[:)]
Trur jeg spiser ofte og mye da men [:D]

Sveler er knallgodt!! Og for min del hadde det vært ypperlig kvalme-mat, lettspiselig og godt[;)]
Jeg får nøye meg med ostepop i kveld.

Høres deilig ut!! [:D][:D][:D]

Sveler høres utrolig godt ut. Har selv levd på vafler en god stund men kunne gjerne prøvd sveler. Kan jeg være så frekk og spørre hvordan man lager de? Har du takke å steke på eller tar du de i panne?

har aldri lagd sveler og sliter med matallergi så må evnt lage selv for å tåle dem tror jeg..

ååå nam nam sveler er så godt.
har du en oppskrift å dele???
[:D][:D]

Back
Topp