MMMM Kaffe :)

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Siden uke 5 har jeg ikke hatt sjans til å drikke kaffe. Fra en dag til en annen var det bom stopp, det smakte vemmelig og var kvalmende og det siste jeg kunne tenke meg. Slik har det vært helt til nå. I helgen var jeg på kafe med en venninne og da luktet det såååå godt med kaffe, men jeg turde ikke ta sjansen, kjibt å bli dårlig ute. Så i dag, etter jobb, sliten og trøtt, laget jeg min første kaffe latte på månedsvis og drakk den med litt julekaker vedsiden av. Og jammen meg smakte det, Nam nam! Blitt litt uggen og uvel i magen etterpå, men det blir jeg jo av det meste så verdt det var det absolutt.
Noe dere ikke har klart å spise eller drikke på lenge som plutselig faller i smak igjen?

Kaffe klarer jeg fortsatt ikke kaffe, til min store sorg :( men plutselig syns jeg det var godt med Pepsi Max igjen! Hakke drukket det på 4 mnd! :p

Det er ikke det at jeg ikke har tålt kaffe, men det har vært veldig lite fristende fram til nå. Det smaker godt, mest på besøk. ;)

Klarte ikke kaffe i begynnelsen jeg heller, men drikker det igjen nå, bare ikke like mye som før. Forutenom det er det kjøtt jeg ikke klarer lengre :-( Særlig kjøttdeig/karbonadedeig, til mannens stor fortvilelse. Så det går mye i kjøttfrie middager for tiden..

Klarte ikke kaffe i begynnelsen jeg heller, men drikker det igjen nå, bare ikke like mye som før. Forutenom det er det kjøtt jeg ikke klarer lengre :-( Særlig kjøttdeig/karbonadedeig, til mannens stor fortvilelse. Så det går mye i kjøttfrie middager for tiden..
Så merkelig det med kjøtt, har fått avsmak på kylling og aner ikke hvorfor! Er kjempe glad i det til vanlig! Graviditet gjør virkelig rare ting med kroppene våre;)

Jeg har av alle ting fått avsmak på ruccolasalat. Det er jo min favorittsalat, så håper det går over snart.

Her har jeg fått avsmak på hj.laget eplesyltetøy og ridderost :-(

Jeg klarte ikke kaffe i 1. trimester, men nå er det godt igjen.Unner meg 1-2 kopper om dagen. Ellers har jeg ikke fått avsmak for noe spesielt heldigvis.

Back
Topp