M
memories
Guest
Skulle bare si
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI
for jeg kjeder meg
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNN[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skilpadde
Titt-tei!!!
Her er det helt hvitt ute. Masse snø! (dvs et par centimeter) [:D]
Har dere snø i Valnesfjord?
ORIGINAL: •Kine•™
hahaha heisann ;)
mmmkay ????
ler meg ihjel..
hører stemma til han i
south park..:P
ORIGINAL: •Kine•™
her er det også snø [:)][:)]
kjempe koselig,sitter å hører knitringa fra vedovnen og snø ute..det blir ikke bedre da..
ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~
Skulle bare siHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIfor jeg kjeder megSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNN[8D]
ORIGINAL: Kråke*T.W
SØk HJELP FØR DET ER FORSEINT !!!!!!!!!!!BYNNE Å BLI BEKYMRA FØR DÆ.....[kødd ijæn...[8D]]
SØk HJELP FØR DET ER FORSEINT !!!!!!!!!!!BYNNE Å BLI BEKYMRA FØR DÆ.....[kødd ijæn...[8D]]
Altså...dem vil ikkje ha mæ noen plassa...æ e førr gal og sånt før dæm[8|]
Du meine at du har sjekka UNN, avd. Åsgård?????
Da e vesst alt håp ute,om ikke dæm ville ha dæ inn der...
*gulp*da må vi vesst bare manne oss opp og hjælp dæ på best mulig måte..
Det hjælpe masse å prate,samtaleterapi ....
Fortell tel ho Tante nå,ka som e problemet..
Du meine at du har sjekka UNN, avd. Åsgård?????
Da e vesst alt håp ute,om ikke dæm ville ha dæ inn der...
*gulp*da må vi vesst bare manne oss opp og hjælp dæ på best mulig måte..
Det hjælpe masse å prate,samtaleterapi ....
Fortell tel ho Tante nå,ka som e problemet..
Dæm vil jo ikkje ha mæ inn i Bodø engang, og da lova æ at æ ikkje får plass på Åsgård heller[8|]
Skjønna ikkje heilt koffer...må va utseendet mitt...æ e rett og slett førr vakker førr dæm[;)][8D]
[Hold på de gode tankene. Alle barn er sine mors vakreste barn. Glem ikke det !]
Nai...problemet...OMG...jo æ finn ikkje 2 sokka av samme sort...det gjær mæ steike tullat[:-]
[ Bruk elimineringsmetoden: Kast begge sokkene som du ikke finner maken til.Kvitt deg med problemet. Mange ganger så kan det hjelpe det. For ja,man kan bli galen i huet om man sitter å ser på problemene og ikke kan gjøre noe med dem !!!]
Også....
Æ e aleina heime i kveld, riktignok me onge og dyr...meeeeen...det bi mørkt i 15 tia også e det skummelt å va "aleina" i huset...[&:]
[ Været og årstiden kan ikke vi gjøre noe med. Det går an å tenke på de som har det verre enn dæ,mæ for eksempel.Her bir det mørkt kl.14. ]