mmm......

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
hjemmelaget sushi til middags/kvelds!

før det hadde vi hjemmebakte boller,sunne som fy,bare 3ss sukker,rosiner,egg og masse havregryn,havremelk,melkefritt smør og hvetemel.. :)

hva har dere til kvelds/middag i dag?

Hahaha.... Bestilte oss visst pizza fra Dolly dimples til kampen vi... [8|]
Ikke særlig sunt... men det er lov når det er så sjelden [:D]

absolutt!!!!
ORIGINAL: snusmumrik

Hahaha.... Bestilte oss visst pizza fra Dolly dimples til kampen vi... [8|]
Ikke særlig sunt... men det er lov når det er så sjelden [:D]

ohhh du frister alt for mye, husker ikke sist jeg spiste sushi (må være noen måneder siden, kan det være nesten et år[:-] [8|])

jeg har akkurat spist en skål med selvplukkede blåbær med vaniljesaus, godt det også da for all del [:)]

mmm..det hørtes også kanongodt ut!!!!

jeg er så glad i sushi,men tar tid å lage da.. så blir ikke laget sååååå ofte,en gang i mnd kanskje? åsså kjøpter vi ute sikkert en gang i mnd også. :)
ORIGINAL: overasket

ohhh du frister alt for mye, husker ikke sist jeg spiste sushi (må være noen måneder siden, kan det være nesten et år[:-] [8|])

jeg har akkurat spist en skål med selvplukkede blåbær med vaniljesaus, godt det også da for all del [:)]

vi hadde fløtegratinerte poteter, små-biffer og bernaise til middag kl 18.
nå er det cola, sjokkis og pottis. for det ble det ikke spist i går.

ORIGINAL: ohBaby!

jeg er så glad i sushi,men tar tid å lage da.. så blir ikke laget sååååå ofte,en gang i mnd kanskje? åsså kjøpter vi ute sikkert en gang i mnd også. :)

Blir sikkert sushi litt oftere når jeg blir alene i Danmark (for min kjære er ikke helt overbevist), å lage selv er det virkelig lenge siden jeg har gjort, men får se om jeg ikke skal lure med meg en venninne på det igjen snart [:D] En gang i måneden er nok langt oftere enn det noen gang vil bli laget her, men kan jo prøve å komme opp på et par ganger i året vel? [8D]

Blir sikkert sushi litt oftere når jeg blir alene i Danmark (for min kjære er ikke helt overbevist), å lage selv er det virkelig lenge siden jeg har gjort, men får se om jeg ikke skal lure med meg en venninne på det igjen snart [:D] En gang i måneden er nok langt oftere enn det noen gang vil bli laget her, men kan jo prøve å komme opp på et par ganger i året vel? [8D]

ja,det er absolutt godkjent!!!! skal du flytte til dk?

Kalkuncrisp, stekegrønnsaker, ostesaus, brokkoli/ostegrateng og Aas Lite [:D] Sjelden jeg gidder å lage mat bare til meg, men det var faktisk litt koselig [:)]

så kos da!!!! jeg må lage god mat til bare meg hele helgen,alene hjemme da,for regner med at det blir lite hvile og søvn,så da får jeg kose meg som best det går! :)
ORIGINAL: Aislin

Kalkuncrisp, stekegrønnsaker, ostesaus, brokkoli/ostegrateng og Aas Lite [:D] Sjelden jeg gidder å lage mat bare til meg, men det var faktisk litt koselig [:)]

ja,det er absolutt godkjent!!!! skal du flytte til dk?

Går på skole i danmark så jeg skal pendle [8D] dvs første tur blir 3 uker (knerten kommer og er der mitterste uka med helgene), så får vi se hvordan det blir resten av semesteret, skal prøve å få til flest ukesturer, men hvis ikke blir det samme løsning som på denne første turen. Har heldigvis et kort høstsemester 5.sept til ca 21. des, mer spent på hvordan vi skal løs det etter jul, da er det et 6 månder langt semester hvor jeg skal lage masteroppgave, men vi finner vel en løsning [8|]

så spennende!! du er kanontøff§!!! skal mini gå i bhg her hjemme da eller?? hva tar du master i?

Knerten skal gå i barnehage her hjemme ja, i hvertfall i høst, må si jeg synes det er litt tøft selv også, gruer meg til å være så mye vekk, men alt går for en periode [8|].
Tar master i tekstildesign, gleder meg til å begynne på skolen igjen, skulle bare ønske den lå litt nærmere [;)]

så utrolig spennende!!!!! forstår godt at du gruer deg,men du skal se at det går over all forventning!!!

Knerten skal gå i barnehage her hjemme ja, i hvertfall i høst, må si jeg synes det er litt tøft selv også, gruer meg til å være så mye vekk, men alt går for en periode [8|].
Tar master i tekstildesign, gleder meg til å begynne på skolen igjen, skulle bare ønske den lå litt nærmere [;)]

Back
Topp