mmm..nam nam

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Nå har jeg sjenket meg et glass rødvin (har ikke drukket siden juni), har laget lappbiff med hjemmelaget potetmos og venter på at mannen skal komme hjem fra jobb!

Deilig!

Gleder meg til middag!

Mmm så godt det hørtes ut da? Også hjemmelaget potetmos da! Skikkelig flink du altså..
Jeg har pizzadeig til heving jeg.. [:)]

God middag [:D]

Åååh.. så deili! Gleder meg til jeg kan ta et lite glass vin igjen[;)] Tror det må bli litt alkoholfri vin på julaften.. Svigermor synes at jeg er helt utrulig teit som ikke kan nyte litt alkohol bare fordi jeg går gravid.. Barna tar da ikke skade av bare litt, man skal ikke slutte å leve bare fordi man er gravid blablablablablabla!!! Hun må ha hatt et bra anstrengt forhold til alkohol stakkar, når hun ikke klarte å holde seg unna i ni måneder..

Jeg savner Baileys!
Svigermor skal kjøpe ei flaske til meg når Lucas André er kommet! [:)]

ååååå jeg er sulten, det lukter så godt! Sååååå kjedelig å vente!

Ååå hørtes jo sååå godt ut da, jeg og vil ha...[:D]

Kos deg masse!!

Tenkte på det senest i går kveld, at det skal bli deilig å nyte god vin igjen om ei stund.[;)]

savner egentli ikke det å drikke før nå, sheridan hadde vært godt å smakt litt på men her er det ingen smaksprøver før en god stund. hadde selv en svigermor sommaste om at et glass med vin ikke var farlig. plagsomt. men vi alle vet jo at alkohol ikke er bra for barnet

ORIGINAL: Hilde-Anita

Jeg savner Baileys!
Svigermor skal kjøpe ei flaske til meg når Lucas André er kommet! [:)]

Åhhh baileys...nam...[:D][:D]

Har TOOO flasker Malibu stående jeg, det er det aller beste jeg veit[:D] Sikler på de ofte, og gleder meg såååå masse til å smake igjen. Når man venter på noe godt vettu.....[:D]

Back
Topp