Mmm - deilig middag!

lenemor

Forumet er livet
I dag lagde jeg fantastisk gode hjorteburgere med råstekte potetbåter, revne gulrøtter, salat, hvitløksbrød (fordi jeg trodde jeg hadde laget litt lite poteter) og rømme... det var utrolig godt!

Herregud det hørtes fantastisk godt ut.. Hjortekjøtt er veldig godt!

Ååå, det hørtes skikkelig godt ut altså.

ORIGINAL: Trillemor82

jeg syns alltid det virker som om dere har sånne himmelske middager jeg......................[:D]

Ja, jeg også....kanskje du må komme hjem hit og kokkelere!!

ORIGINAL: monicabebe

ORIGINAL: Trillemor82

jeg syns alltid det virker som om dere har sånne himmelske middager jeg......................[:D]

Ja, jeg også....kanskje du må komme hjem hit og kokkelere!!

og hit..

men jeg syns alltid det høres ut somdere har sånne fantastiske og kreative middager jeg da...!!!![8|][:D]

Hææææ, vi har jo aldri noe spennende.

jeg misunner dere alltid de gratengene jeg...

ORIGINAL: monicabebe

Hææææ, vi har jo aldri noe spennende.

jeg misunner dere alltid de gratengene jeg...

haha.. gratengene ja.. som jeg lager når jeg er helt loka og tom i hodet.. haha.. [8D] ja.. de er virkelig noe å misunne[:D] så det skjønner jeg godt ass

Ja, de høres så gode ut....jeg klarer jo ikke å komme på noe sånt

hehe..e r bare å smelle sammen litt pasta og litt hvit saus sammen med noe kjøtt.. sååå har du en grateng liksom..kjekk mat.. malin elsker det.. og jeg er ikke vond å be jeg heller..[8D]

Det var veldig godt - men om det høres ut som om vi har veldig spennende mat bestandig så er det vel fordi jeg sjelden forteller om kjøttkakemiddager, wok-middager og sånne standardgreier som vi har 6 dager i uka... eller 7 [8D]

I dag må jeg finne en oppskrift på en god oksegryte for jeg fant frossen mørbrad i fryseren i kjelleren som var gått ut på dato for en god stund siden. Ikke at den er dårlig, men det er på tide å få spist den... Jeg handler alltid kjøtt på tilbud (når det er gått ut på dato), for da er det mørt - og så mye billgere også, ofte er det halv pris

Åååå, nok en fristende middag. Det kjøttet hørtes herlig ut altså! Nammis!

Tror du har spennende middager ganske så ofte jeg, lene. Så ikke vær beskjeden!

Jeg er ikke beskjeden - helt ærlig så synes jeg ofte vi har kjedelig middag...

Da har du samme følelsen som resten av oss. Jeg er superglad i god og spennende mat, men kjenner at det ikke funker så bra å finne på ting nå om dagen.

I helgene er ofte maten god da...trøster meg med det,hehe

Back
Topp