mmm brownies

Tuva85

Glad i forumet
Nå sitter jeg og spiser nybaka brownies mmmmm 

ååååå. vil å ha!!!!!!![:D]
har bare sånne kjiipe brownies kjeks i skapet.. ikke like gode som nybakte da....[:'(]

Det er så lett at det er farlig... Bare 5 min så står den i oven ingen mixer eller noe  [:)]  Kaloribombe!!!!!

Nei lager hjemmelaga! Ikke noe ferdigpakker her i huset

UUUUUU, det er 1 time og 50 minutt til jeg kan  åpne skapet på kjøkkenet hvor det ligger min pose med melkesjokolade. Nami, har tenkt på den hele dagen.[&o]

Hehe har slutta og kjøpe hjem godteri til og ha i skapet for gubben har blitt 10 ganger verre enn meg.. Så når jeg endeli tar skrittet til og gå og spise den sjokoladen jeg vet jeg kjøpte i går mmm... Så er den borte... [:@] Så da lager jeg heller kake. På fredagen helst for da kommer det alltid noen som kan hjelpe meg med og spise den... [:D]

ok....her går det nesten bare på ferdipakker... er like gode,synes jeg da[:D]
er ikke noe kokk... kan ikke bake brød ordentlig engang... blir bare tull[:D]

Ja men denne bare smelter jeg smør og rører i resten så den er idiotsikker!!! Til og med svigerinna mi som ikke vet hva en slikkepott er en gang fikk denne til... hehe [;)]

HVOR MANGE GANGER MÅ JEG SI AT SÅNNE TRÅDER SOM DET HER ER ULOVLIGE??????????????????????????????????????????[:@][:@][&:]

[:D]

Hehe.....[:D]

pfuuuuh! ja! MAKAN HELLER!!!!!!!!!!!!!
hihi

jeg klarer meg. jeg drikker fun light. jeg klaaaaarer meg.[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Tuva85

Hehe har slutta og kjøpe hjem godteri til og ha i skapet for gubben har blitt 10 ganger verre enn meg.. Så når jeg endeli tar skrittet til og gå og spise den sjokoladen jeg vet jeg kjøpte i går mmm... Så er den borte... [:@] Så da lager jeg heller kake. På fredagen helst for da kommer det alltid noen som kan hjelpe meg med og spise den... [:D]

Min er verre en meg når det gjelder sjokolade, men han tør ikke røre min. Han vet at det betyr pine i flere dager for han.

Haha ja hadde det bare vert så vell... Han er jo aldri hjemme når jeg finner det ut så har roa meg litt til han kommer hjem.. hehe

Oppskrift på brownies:

Litt merkelige mål men men

226 gr smør
1 dl kakao
4 1/4 dl sukker
4 egg
1-2 ts vaniljesukker
3 dl mel
1/ ts salt

ca 20 cm langpanne

Smelt smøret og rør i sukker og kakao. Så blandes resten i etter rekkefølge... lett som bare det. Blir en tykk deig. Fordel jevn utover bakepapiret.

Stekes på 150 grader i 40 min

Kan man blande inn nøtter i denne oppskriften???
Synes jeg hørte en fugel kvitre det..

ORIGINAL: Tuva85

Oppskrift på brownies:

Litt merkelige mål men men

226 gr smør
1 dl kakao
4 1/4 dl sukker
4 egg
1-2 ts vaniljesukker
3 dl mel
1/ ts salt

ca 20 cm langpanne

Smelt smøret og rør i sukker og kakao. Så blandes resten i etter rekkefølge... lett som bare det. Blir en tykk deig. Fordel jevn utover bakepapiret.

Stekes på 150 grader i 40 min

Skal det stå 1/2 eller??

Har du bakepapiret i langpanna??

Back
Topp