MME

Emmely og mamma.

Elsker forumet
vilken mme anbefaler dere?? Synnest det er braa å vite hva andre babyer reagerte minst på. Lillemor gulper sån.

snuppa reagerte minst på colett,men nå er det bare nan hun vil ha

Vi endte opp med collett for den skulle visst være best på gulping. Lukas gulpet like mye, men etter 8 mnd med masing på hs så fikk vi henvisning til spesialist, Lukas har melkeallergi og også muligens refluks.
du kan prøve med tykningsmiddel, Nestargel, kjøpes på apotek uten resept. Det hjalp veldig her. Nå vet jeg ikke hvor gammel barnet ditt er, men hvis du har begynt med fast føde og det ikke har hjulpet så bør du trasse deg til å få henvisning til spesialist. Selv om legen på kontroller forteller deg at du bare er overnervøs... Hadde vi fått vite noen mnd tidligere at Lukas hadde melkeallergi så kunne nok mye vært spart, også refluks-symptomene,men vi ble ikke hørt.

ORIGINAL: ~EngleMamma~

Collett.

Bruker colett,fikk magevondt av nan
Lurer også på om coop skal slutte å selge den?kjøpte siste rest av en kurv med halv pris!

takk takk:) gått å høre at andre og må prøve litt. har prøvd nan og småfolk vi å her gulpe\spyr hun av begge to.

brukt NAN hele tiden og vært superfornøyd:)

opp

Vi brukte NAN HA1 (kjøpt på apoteket) fram til hun var en måned, deretter NAN1 og så NAN2. Hadde aldri noen problemer med det, derfor prøvde vi vel egentlig ingen andre heller.

nå bruker ikke jeg så mye mme, men når jeg bruker så er det hipp, mest fordi de har små pakninger

flere med erfaring?

ORIGINAL: lykkeligmamman

brukt NAN hele tiden og vært superfornøyd:)

Prøvde først Colett men det va ikke noe for min gutt,
Så brukte nan å va kjempe fornøyd me den.

Her går det i HIPP. Han fikk NAN på sykehuset, men gulet så voldsomt, så vi gikk over til HIPP når vi kom hjem, og han gulpet ikke like mye! Liker HIPP jeg[:D]

Bruker nan, men har også en gulpebaby og forsøkte de andre typene uten at det gjorde noen forskjell... Så da har vi istedet holdt oss til nan, enkelt å få tak i, enkel å blande og gutten min liker den..... Husk at noen babyer har en umoden muskel i overgangen mellom mage og spiserør og da hjelper det ikke så mye å bytte mme... (men er jo alltid verdt et forsøk)..Hos oss ga gulpingen seg når han ble 7 mnd.....

enfamil kor får du tak i de då?? har aldrig hørt om de eg.

Back
Topp