MME

x1xMammaTilEtGull

Glad i forumet
Har enda et spm i forbindelse med mat jeg da.... Hvor mange flasker MME kan jeg lage i slengen? Nå lager jeg bare en og en, for det står på Nan pakken at man bare skal lage til hvert enkelt måltid. Noen som vet hvor lenge melken holder seg (når den er ferdig blandet). Jeg bruker å lage en flaske på kvelden, slik at jeg har om hun våkner (brukte å våkne kl 23), men de siste nettene har jeg ikke hatt bruk for den flasken. Kan jeg da gi henne den på morgenen eller har den stått for lenge?

Jeg lager mme i forkant av et døgn.. Det går like bra.. Mange her på bv gjør det klart på en gang.. mål antall måltid med vann ha det oppi en bolle, avkjøl vannet litt, så har du pulveret oppi, og visp det ut.. lettvint, og du har klart for hvertmåltid. Har rådført meg med HS, det går bra med et døgn av gangen.. legg dem i kjøleskapet når melken er avkjølt

Hei!

Jeg har alltid en flaske med kaldt kokt vann i kjøleskapet. Når lillegutt er sulten fyller jeg flasken med 60% kaldt kokt vann og 40% kokt vann fra vannkokeren, heller i pulver og rister løs!

Gjort på en to tre!

Godt å høre. Jeg har pleid å tømme ut melken som har stått over natten jeg... Men er slutt på det [:)]

ORIGINAL: Arda`s-mamma

Jeg lager mme i forkant av et døgn.. Det går like bra.. Mange her på bv gjør det klart på en gang.. mål antall måltid med vann ha det oppi en bolle, avkjøl vannet litt, så har du pulveret oppi, og visp det ut.. lettvint, og du har klart for hvertmåltid. Har rådført meg med HS, det går bra med et døgn av gangen.. legg dem i kjøleskapet når melken er avkjølt

Sånn har jeg gjort også[;)]

Back
Topp