mme

~Lisbeth83~

Forumet er livet
hvordan oppbevarer dere mme?
må det stå i kjøleskap?

Jeg setter det rett i kjøleskapet etter jeg har blandet det til.. Pleier ikke blande det før vannet er passe avkjølt. Tar det ut av kjøleskapet og rett til oppvarming. Når jeg tar med meg flaske på tur, så har jeg egen veske med kjøle-element. Får den oppvarmet ett eller annet sted.[:)]
Men hvor lenge den tåler stå ute i romtemperatur vet jeg faktisk ikke...

okei..
tenkte å ha med en flaske i kirka imårra,sånn at jeg slipper å slenge frem puppen i kirka...

Dåp i morgen???
Hmmm... står det noe på eska om dette???
Du tenkte sikkert varme den opp hjemme for så å ta den med i kirka? Har du noe slags termo-greie for at den kan holde på varmen, så går det sikkert bra så lenge tempen holder seg vil jeg tro..
Skal ha dåp neste søndag vi og kommer til å gjøre det samme.

jepp skal ha dåp imorgen...[:D][:D]
gleder meg ,men skal bli godt å få det overstått[:)]
ja tenkte å varme det før vi dro i kirka...bare tulle det inn i en hånduk eller noe...

Går sikkert bra å gjøre det.. varmes godt så er den lunken etter hvert. Er noe annet om man varmer opp igjen ..

Må ha masse lykke til i morgen da!!!!
Går sikkert kjempefint. Mange som skal døpes samtidig?

ORIGINAL: Irene30

Går sikkert bra å gjøre det.. varmes godt så er den lunken etter hvert. Er noe annet om man varmer opp igjen ..

Må ha masse lykke til i morgen da!!!!
Går sikkert kjempefint. Mange som skal døpes samtidig?

kan man varme det opp igjen?
takk for det irene...
er en jente til som skal døpes[:)]

ORIGINAL: Anita20

lykke til imorgen forresten [:)]

kan varmes opp max 2 ganger i micro.

tusen takk for svar[:D]

ORIGINAL: Anita20

lykke til imorgen forresten [:)]

kan varmes opp max 2 ganger i micro.

jeg har lest man ikke skal varme flaska mer en en gang.

mme skal heller ikke overopphetes,så å varme den mye for at den skal være lunken til du skal gi,ville jeg heller ikke gjort.så sant du ikke koker opp vann,å tar med mme pulver å blander når den er litt mer avkjølt[8|]

men man kan jo gå ut på bakrommet i kirka for å amme[8|]eller gi henne rett før du går,hørtes mye enklere ut[:D]

lykke til på dagen i dag.

Back
Topp