MME

muffinium

Glad i forumet
ja hvis Donya våkner inatt skal hun få MME NAN1 ...jeg har så hvondt i brystene,ryggen,og hver eneste bein i kroppen at jeg trenger en pause fra amming akkurat nå...imorgen får hun sikkert min melk igjen men jeg ringte barseln på sykehuset og de anbefalte at jeg tar meg en liten pause...hun der sa "det er viktig at du også har det bra"...kjempe snill nurse assa!!! er litt spent...dere som gir  MME,går det bra?er det mye forstoppelse?jeg er bare litt usikker...men har jo ingen valg...har så hvondt i brysten at jeg ikke kan pumpe engang...

nå er det litt forsent å gå til butikken...men hvis hun får forstoppelse kjøper jeg det imorgen :) er det malt pulver eller?

Vi har kuttet helt ut malten, og bruker nå Minifom dråper fra Apoteket og Ammete. Miniffom hjelper mot kolikkplager og taes ikke opp i kroppen så den er derfor ikke farlig å ta. Men så får Thea kun MME så da er jo hennes mager meg utsatt enn om du kun skal benytte MME som et avbrekk.
"Alle" babyer har litt plager med luftsmerter nå og da, men MME er serkere for magen enn MM. Som de sa på barsel så er det kjempe viktig at du også har det bra. Jeg har slitet masse med ammingen (sår med puss, brystbetennelse og trøske) Jeg satt en dag og storgråt over hvor j.... vondt det var å amme, tenkte at nå må jeg bare gi fra meg Thea til noen andre som kan ta bedre vare på henne. Heldigvis finnes det MME, for nå koser vi oss alle tre [:D][:)] Og Thea vokser og har det bra [:D]

Jeg har gitt MME siden vi kom hjem fra sykehuset.
Har ikke hatt noen problemer. Bruker også NAN1. Veldig fornøyd.

Bruker også Malt Extrakt. Pass på å ikke bruke det for mye heller,
de kan bli dårlig i magen av det også visstnok.
Jeg bruker en halv t-skje på hver 3. flaske ca. Det går veldig fint![;)]

ORIGINAL: Hege77
Som de sa på barsel så er det kjempe viktig at du også har det bra. Jeg har slitet masse med ammingen (sår med puss, brystbetennelse og trøske) Jeg satt en dag og storgråt over hvor j.... vondt det var å amme, Heldigvis finnes det MME, for nå koser vi oss alle tre [:D][:)]

Kjenner meg veldig igjen her må jeg si.
Har prøvd å pumpe meg, for å få gitt han MM også, men nå har jeg ikke noe særlig melk igjen.
Men Casper er jo så fornøyd med MME så da er vi lykkelige alle sammen![:D]

ORIGINAL: LilleJenta

Ja det var nok det jeg gjorde, tok for mye malt at hun fikk vondt i magen, syntes ikke malten hadde noe virkning etter hvert.

Har prøvd å pumpe meg, for å få gitt han MM også, men nå har jeg ikke noe særlig melk igjen.
Men Casper er jo så fornøyd med MME så da er vi lykkelige alle sammen!

Jeg også gikk over til pumpen en periode, men da det ble mer stress og mass, enn melk til et måltid, måtte jeg bare kutte det ut også. Når vi mammaer har det bra så er det et godt grunnlag for at våre små skal ha det bra også [:)][:)][:)]

ORIGINAL: Hege77

Ja det var nok det jeg gjorde, tok for mye malt at hun fikk vondt i magen, syntes ikke malten hadde noe virkning etter hvert.

Men Casper er jo så fornøyd med MME så da er vi lykkelige alle sammen!

Jeg også gikk over til pumpen en periode, men da det ble mer stress og mass, enn melk til et måltid, måtte jeg bare kutte det ut også. Når vi mammaer har det bra så er det et godt grunnlag for at våre små skal ha det bra også [:)][:)][:)]

Ja det er akkurat det! Det er viktig at vi skal ha det bra for å kunne gi det beste til barna våres![:)][;)]
Det blir mye stress med den pumpinga ja...[:o] Men nå orker jeg ikke tenke så mye mer på det...
Det viktigste er jo at han er fornøyd å har det bra![:)]
Vi er flinke mammaer uansett!!!!!!![:D]

donya sov så fint hele natten uten melk...jeg amma henne en gang midt i natten for 10minutt...Takk for all svar alle sammen...det er så bra å vite at det fins andre i samme situasjon...

Back
Topp