Mme

BIBBI3

Forumet er livet
Har bytta til Collett for de inneholder omega-3 og er jernberiket, men Ben gulper maaaaaaaaaasse og det stinker oppkast de lux!![:'(]
Blir tilbake til Nan her i huset.......

Noen flere som har erfaringer med dette?[8|]

oh shit, har akkurat blandt en flaske med collet til Odin og Linn som d skal få etterpå[&:] kan kanskje få meg en grisete opplevelse jeg da....

Du har ikke brukt Nan tidligere? Kan jo hende de heller venner seg til Colett de da..
Ben har fått Nan i èn måned tidligere og er nok vant til den. Men har selvsagt gulpa av den også, men det stinka ikke så ille syntes jeg.

jo går i nan her også, men tenkte jeg skulle prøve collett pga omegaen, vel jeg får se an hvordan det går.... [8|][8|][:D]

Det samme tenkte jeg.. for jeg sliter masse med å gi tran.
Men slipper ikke unna lukt likevel her nei.[&:]

E d når babyen e 1 mnd at vi må begynne å gi tran?

æ gikk over fra nan t colett, å mariell slutta å gulp å sov bedre om natta, trur nok d e litt fra baby t baby d der...

ORIGINAL: bss85

vi fikk tran hos hs på 6 ukerskontrollen...

ORIGINAL: Lisbeth83

vi fikk tran hos hs på 6 ukerskontrollen...
det ha de ikke råd til her, da går oslo konkurs, har ikke råd tilhjemmebesøk engang her da[&:][&:] så takk til alle politikere i oslo, må dere brenne i h?*^ sånn godt å få det ut[:)]

Er fra 4 er 6 uke ja... Husker ikke helt..[8|]

Jeg å har hørt av andre at en letter gulper av collett... Men for all del, det trenger ikke å være hold i det som blir sagt.

jeg gir for det meste pupp eller pumper meg og gir flaske,men må dessverre gi mme noen ganger pga lite melk. han får da nan. han gulper en del og det lukter ikke noe spesielt vondt. men han gulper av mm å han da...

ok prøvd collett og odin synes det smakte helt jævelig, fikk de grimasene og det tok tid å få i han flaska, men prøver igjen imorgn og funker det ikke så blir det tilbake til nan. smakte forresten på den selv og den var ikke så god som nan nei[8D] og jada lukta heftig av gulpen etterpå også... men som sagt skal prøv igjn imorgen

Back
Topp