mme

BenteogLeah

Forelsket i forumet
Snuppa mi er ikke flink til å spise seg mett på kvelden å har derfor begynt me grøt. Våkner etter en time å spiser skikkelig godt åsså etter 2 timer igjen. Nå håndpumper jeg det lille jeg trenger, men når hun trenger mer blir det litt tungvint(ikke alltid det kommer så mye). Må hun da venne seg til mme på samme måten som med grøt? Hvilken mme er det man da skal gi? [8|]

her var det ingen tilvenning på mme.. Men det er jo førskjellig fra barn til barn. somme tar flasken raskere enn andre.. begynte med 100mli første dagene så deretter husker eg ikkje. Men nå drikker hun 200ml. Hun får grøt om kvelden og mårgenen. Slik som skal blandes med vann:) Havre grøten:) Hun elsker den rett og slett:) hvilken mme du skal bruke er vel alt ann på hva ungen din liker:) der er jo så mange forskjellige, eg bruker nan for den er billigst på en måte for der er så mye i pakken:) Hipp,småfolk,emfamil(er for dem så gulper mye)colett(stiiinker virkelig spyæsj den likte eg ikkje i det hele tatt!) ehm.. ja kansje der er flere å.. aner ikkje helt.. Men du kan jo bare prøve deg frem:) LYKKE TIL[:)]

Back
Topp