MME

lovelylanding

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Dere som tenker bruke mme til barna, hvilke merke går dere for? Er noe bedre enn noe annet? Blr man ha med mme og flasker på sykehuset eller får man låne der?
 
Jeg tror dere får på sykehuset. Vet vennene mine har fått.
 
Trenger ikke ta med noe sånt på sykehuset:) Hipp er mildere mot magen enn fex Nan:)
 
Dere som tenker bruke mme til barna, hvilke merke går dere for? Er noe bedre enn noe annet? Blr man ha med mme og flasker på sykehuset eller får man låne der?
Jeg brukte Hipp på gutten min. For det var mildere mot magen hans enn Nan. Han er nå 6 år. Så ting har nok endra seg siden den tid..
Men nå prøver vi oss på Nan først. Har hørt at d metter mer? o_O
Gått til innkjøp av en mme maskin...Babybrezza ;) Blir spennende å prøve. Var ikke bare bare å stå opp på natta og blande ei flaske i halvsøvne :hilarious:

Vi lå på sykehuset i 6 dager. Der fikk han mme. Men di gav det til ham i små kopper?
Og anbefalte meg å gjøre det også i starten. Men jeg gjorde ikke det og kjøpte flasker på apoteket på sykehuset...d var null problem. Han tok flaska med engang :D
 
Eldste her (2012) tålte NAN helt fint.. Forsøkte å amme , men gikk ikke på grunn av blodtap
Yngste ble annet, og håper å få til amming denne gangen og, av praktiske årsaker.

Man får vel alt både man selv og barnet trenger av mat og utstyr mens man er på sykehuset
 
Sniker og slenger med en annen anbefaling enn babybrezza; vannkoker med temperaturregulering. Kan brukes til alt, ikke bare mme :)
 
Sniker og slenger med en annen anbefaling enn babybrezza; vannkoker med temperaturregulering. Kan brukes til alt, ikke bare mme :)
Hva er det for en slags magisk oppfinnelse? :wideyed:
Hvor finner man det?
 
Hva er det for en slags magisk oppfinnelse? :wideyed:
Hvor finner man det?

:hilarious: Den jeg har kan jeg stille inn på 40,45,50,55 osv opp til 100 grader :) Den kan også holde vannet på den temperaturen du velger. Finnes ikke såå mange, den jeg har er Electrolux EEWA7700 :) Ser den er på tilbud på Clas Ohlson til 499kr!
 
:hilarious: Den jeg har kan jeg stille inn på 40,45,50,55 osv opp til 100 grader :) Den kan også holde vannet på den temperaturen du velger. Finnes ikke såå mange, den jeg har er Electrolux EEWA7700 :) Ser den er på tilbud på Clas Ohlson til 499kr!

Er dette etter vannet er kokt?
 
:hilarious: Den jeg har kan jeg stille inn på 40,45,50,55 osv opp til 100 grader :) Den kan også holde vannet på den temperaturen du velger. Finnes ikke såå mange, den jeg har er Electrolux EEWA7700 :) Ser den er på tilbud på Clas Ohlson til 499kr!
Dette er jo for godt til å være sant :wideyed: fantastisk! Takk for tips ;)
 
Vi ga litt Hipp innimellom sist, hvis jeg skulle bort etc. Funket ikke med pumping for meg, selv om jeg hadde godt med melk. Var som om puppen bare lukket seg da den så pumpa. Og Hipp funket bra. Virket som han likte smaken veldig godt. Prøvde andre typer også, og det var litt hipp som happ. Litt vanskelig var magen hans uansett helt i starten, både med morsmelk og mme, så merket ikke noe forskjell på det. Prøvde også minifom etc. Funka ikke. Eneste som funket var tiden. Og den funka til gjengjeld veldig bra :)
 
Dette er jo for godt til å være sant :wideyed: fantastisk! Takk for tips ;)

Bare hyggelig :) Nå bruker jeg den både til mme og grøt :) Varmer vannet til 70-80 grader når jeg blander grøt, og tilsetter litt fruktmos for å kjøle ned raskere. Lager også kaffe og kakao med den, greit å slippe at det er så varmt at det ikke kan drikkes (eller som grøten: spises) :hilarious:
 
Bare hyggelig :) Nå bruker jeg den både til mme og grøt :) Varmer vannet til 70-80 grader når jeg blander grøt, og tilsetter litt fruktmos for å kjøle ned raskere. Lager også kaffe og kakao med den, greit å slippe at det er så varmt at det ikke kan drikkes (eller som grøten: spises) :hilarious:

Bestilte meg den jeg :hilarious: har alltid hatt et elsk/hat forhold til vannkokere. Men kjenner på meg at denne kan bli min nye bestevenn på kjøkkenet sammen med babybrezzaen det neste året :hilarious:
 
Bestilte meg den jeg :hilarious: har alltid hatt et elsk/hat forhold til vannkokere. Men kjenner på meg at denne kan bli min nye bestevenn på kjøkkenet sammen med babybrezzaen det neste året :hilarious:

Den er sååå grei å ha! Ville ikke vært foruten :D
 
:hilarious: Den jeg har kan jeg stille inn på 40,45,50,55 osv opp til 100 grader :) Den kan også holde vannet på den temperaturen du velger. Finnes ikke såå mange, den jeg har er Electrolux EEWA7700 :) Ser den er på tilbud på Clas Ohlson til 499kr!
Nå ble jeg sugen på en sånn. Har i utgangspunktet tenkt til å amme, men trenger igrunn snart en ny vannkoker og denne høres jo toppers ut. Får stjerner i øya jeg nå. :D
 
Back
Topp