mme

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
har gitt det noen ganger om natta når jeg ikke har fått pumpa klart. men tar jo litt tid å lage,
leste at noen av dere laget det klart å hsdde det i kjøleskapet... hørtes jo så greit ut... men
på pakka står det jo at man bare skulle lage et måltid om gangen så det var så ferskt som mulig.

gjorde dere det forde, eller er det forskjell fra mme til mme?(typene)
det jeg har er nestle nan h.a.1.

tror det er det ferdig kokte vannet de har i kjøleskapet[;)]
åsså slenger di flaska inn i micro'n i 10-15 sek, og så blander de pulveret i[;)]
er lettere å bare kjøle det ned hvis det blir litt for varmt[:)]

er det jeg har tenkt å gjøre[:)]

Jeg har blandet ferdig for 1 døgn av gangen....  Helsesøster sa til meg da jeg hadde fått Jonas at det var greit, og det har jeg gjort med alle ungene ...

men står det på den mme dere bruker at man skal kun lage til et måltid om gangen?
hvilken bruker dere?

ORIGINAL: liz_84

men står det på den mme dere bruker at man skal kun lage til et måltid om gangen?
hvilken bruker dere?

Jeg bruker vanlig Nan1 og der står det at man bare skal lage for et måltid om gangen. Men jeg lager opp så jeg har for en dag - tror ikke det er skadelig... [;)]

ORIGINAL: junijenta

ORIGINAL: liz_84

hvilken bruker dere?

Jeg bruker vanlig Nan1 og der står det at man bare skal lage for et måltid om gangen. Men jeg lager opp så jeg har for en dag - tror ikke det er skadelig... [;)]

oki[;)] takker for svar[:D]

Back
Topp