MME

~Amalie~

Glad i forumet
Stopper de å drikke når de blir mette? eller tømmer de flaska uansett?

Prøvde "litt" mme til småen siden han ikke var fornøyd etter 45min på puppen og jeg hadde vannblemmer. Og nå har han snart drukket 200ml [8|]

Tror de som oftest bare spiser det de skal ha, evt det de får for mye gulper de opp igejn.

Silje tror jeg hadde spist det hun hadde fått.... altså hun er skikkelig glupsk. Og gulper i vei.  Men man finner fort ut hva som er passe for henne. Når hun roer seg og det går 3-4 timer mellom hvert måltid er det passe. Merket på henne når det er var tid for mer [:)]

Aleksander stopper å spise når han er mett.
Da spytter han ut flasketuten og lager en grimase med munnen og tungen sin...

Oliver spytter ut flaska når han er mett. En gang dyttet jeg på mer og det endte i skikkelig gulping[&:]

Mie spytter ut smokken og lager grimase, elles så slutter hun å sutte. Spiser ca 180ml til vært måltid, bruker nan2

ORIGINAL: Basil

Som du ser av svarene så varierer det. Noen er veldig glupske og spiser det de får, for så å gulpe, tisse og bæsje masse. Andre sier fra når de er forsynt.
200 ml var jo litt mye for en 3 mnd gammel baby vel...?
Du bør nok ikke gi mer til hvert måltid, i alle fall ikke siden babyen får bryst i tillegg. Det kan ende i mageknip...

Er 200 ml mye for en 3 mnd baby?[8|]
Aleksander spiser noen ganger 250- 260 ml

Han er snart 2 mnd, ikke 3. Derfor jeg stussa over at han drakk så mye, må jo ha fått ut litt MM de 45 min han drakk fra puppen også. Var første gang han fikk MME.

ORIGINAL: Mariannek

ORIGINAL: Basil

Som du ser av svarene så varierer det. Noen er veldig glupske og spiser det de får, for så å gulpe, tisse og bæsje masse. Andre sier fra når de er forsynt.
200 ml var jo litt mye for en 3 mnd gammel baby vel...?
Du bør nok ikke gi mer til hvert måltid, i alle fall ikke siden babyen får bryst i tillegg. Det kan ende i mageknip...

Er 200 ml mye for en 3 mnd baby?[8|]
Aleksander spiser noen ganger 250- 260 ml

Malin spiser bare mellom 120-160ml ho...det er jo ikke så mye..ho får vondt på slutten,får nesten ikke i henne mer da..hjelper ikke med pause heller..

kanskje han mest koste seg på puppen da? er 200 ml så mye da? kan jo være han var ekstra sulten.det hender jo alle:) hihi. tror ikke du skal bekymre deg så mye:) han har no appetitt i allefall:)

ORIGINAL: Mariannek

Aleksander stopper å spise når han er mett.
Da spytter han ut flasketuten og lager en grimase med munnen og tungen sin...

samme her

Melinda og drikker rundt 200 til hvert måltid. det er ikke mye så lenge den lille trenger å spise så masse.

charlene spytter ut flaska når hun er mett,ikke alltid hun spiser opp alt!

Back
Topp