Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her.Blander nytt hver gang. Er det som er anbefalt. Har kokt kaldt vann på en flaske og kokt varmt vann på termos, blander til rett temp og har i pulver. Kjempegreit![]()
jeg blander for for en 4-5 ganger i slengende sa på sykehuset at det gikk helt fint,
jeg synes det er lettest, da er det bare å varme opp, når han er sulten
![]()
ja det er detDet er det vi har gjort så langt også. Veldig enkelt. Spesielt på natta![]()
Vi koker vann og har i en kasserolle i kjøleskapet. Kjøpte en vannkoker som kan varme vannet til 40 grader. Vannet er jo allerede kokt så da blander vi for hver gang. Veldig enkelt og føles trygt. Tar bare 1 min så er maten ferdig og perfekt temperatur.
Slik gjør vi ogsåBlander for hvert måltid. Kommer opp vann og har på flasker i kjøleskapet. Varmer i Micro til riktig temp og har i pulveret.
Den er kjøpt på Elkjøp eller Expert. Det finnes mange ulike til en ganske billig penge.Hvor har du kjøpt den vannkokeren?![]()
Slik gjer vi det ogBlander nytt hver gang. Er det som er anbefalt. Har kokt kaldt vann på en flaske og kokt varmt vann på termos, blander til rett temp og har i pulver. Kjempegreit![]()