MME

Linnie

Flørter med forumet
Dere som gir mini MME, lager dere for flere måltid i gangen eller blander dere for hvert måltid?

Blander nytt hver gang. Er det som er anbefalt. Har kokt kaldt vann på en flaske og kokt varmt vann på termos, blander til rett temp og har i pulver. Kjempegreit :)

Blander for hvert måltid. Kommer opp vann og har på flasker i kjøleskapet. Varmer i Micro til riktig temp og har i pulveret.

Lager nytt hver gang ja.

Blander nytt hver gang. Er det som er anbefalt. Har kokt kaldt vann på en flaske og kokt varmt vann på termos, blander til rett temp og har i pulver. Kjempegreit :)
Samme her.:) går fort og funker supert.

Oki. Da får vi prøve det :) vi var en stund på sykehuset etter pga at mini ble ganske dårlig etter fødselen, så før vi dro hjem begynte vi med MME. De sa at jeg kunne blande for et døgn i gangen, og de gjorde det der også. Derfor forvirret når jeg da leser at man ikke skal gjøre det...

jeg blander for for en 4-5 ganger i slengen :) de sa på sykehuset at det gikk helt fint, ;) jeg synes det er lettest, da er det bare å varme opp, når han er sulten :)

jeg blander for for en 4-5 ganger i slengen :) de sa på sykehuset at det gikk helt fint, ;) jeg synes det er lettest, da er det bare å varme opp, når han er sulten :)

Det er det vi har gjort så langt også. Veldig enkelt. Spesielt på natta :)

Vi koker vann og har i en kasserolle i kjøleskapet. Kjøpte en vannkoker som kan varme vannet til 40 grader. Vannet er jo allerede kokt så da blander vi for hver gang. Veldig enkelt og føles trygt. Tar bare 1 min så er maten ferdig og perfekt temperatur.

Vi koker vann og har i en kasserolle i kjøleskapet. Kjøpte en vannkoker som kan varme vannet til 40 grader. Vannet er jo allerede kokt så da blander vi for hver gang. Veldig enkelt og føles trygt. Tar bare 1 min så er maten ferdig og perfekt temperatur.

Hvor har du kjøpt den vannkokeren? :)

Hvis du har en sånn til å ha pulveret ferdig oppmålt i så tar det ikke noe lengre tid:) jeg har tre sånne, og med tre kammer i hver så har jeg 9 måltider med pulver klar:)

Har ferdig kokt kaldt vann på flaske, blander opp med kokt vann til rett temperatur ☺

Blander for hvert måltid. Har som flere her nevner, ferdig kokt vann i kjøleskapet også varmer vi det i micro. Om natten har vi ferdig temperert vann på termos med på nattbordet sammen med pulveret :) samme gjør vi når vi skal ut av huset:)

Lager til flasker med kokt vann 80ml som står i kjøleskapet. Fyrer så opp vannkokeren når han skal ha å tilsetter resterende 40 Ml. Ha så i pulver å rister. Å vips der var den klar med en gang :D

Back
Topp