Mme

Mammago

Flørter med forumet
Hvor mye drikker deres ila en dag?:)
Hvor mye til hvert måltid?
Får de fast føde også?

Min gutt er 5 mnd og nettopp begynt med mme han får også grøt morgen og kveld men har begynt å vise lite interresse til grøt.
Han spiser veldig lite syns jeg, fra 60 -100 ml mme er ikke dette veldig lite? Spiser ca hver 3 time.

Står jo 210 på pakken men hadde vært en drøm å fått i ham så mye!

Jenta mi er 5 mnd nå og får 1-2 ganger med grøt og drikker vel mellom 150-210 ml hver gang ( lager alltid 210 flaske) Spiser ca hver 3. time:) noen dager synes jeg hun spiser mye og andre dager mindre:)

Hvor mye drikker deres ila en dag?:)
Hvor mye til hvert måltid?
Får de fast føde også?

Min gutt er 5 mnd og nettopp begynt med mme han får også grøt morgen og kveld men har begynt å vise lite interresse til grøt.
Han spiser veldig lite syns jeg, fra 60 -100 ml mme er ikke dette veldig lite? Spiser ca hver 3 time.

Står jo 210 på pakken men hadde vært en drøm å fått i ham så mye!
Min spiser også ca like mye :) fyller jeg 180 ml så er det ca 80-60 ml igjen.
Hun får grøt på kvelden bare :) å litt pæremos på dagtid.

Litt forskjellig her, men William har alltid drukket mye :) han er 4 mnd og drikker mellom 150-235 ml per måltid, spiser ca. hver tredje time ) ingenting på natten) 5 måltid per dag. Begynt å gi han grøt i flasken til kvelden og grøt eller grønnsaksmos til lunsj. Enten blander jeg i mme i grøten og gir resten på flaske etterpå, ellers så tilbyr jeg en halv flaske etter mat :) spiser mellom 800-1000ml per døgn!

Min spiser også ca like mye :) fyller jeg 180 ml så er det ca 80-60 ml igjen.
Hun får grøt på kvelden bare :) å litt pæremos på dagtid.

Ok har du spurt hs eller tenker du hun bare ikke trenger mer?

Min er jo kjempe glad om dagen og legger godt på seg

Min gutt på 4,5 mnd spiser 900-1100 per dag. Ca 150-200 per måltid.. I tillegg gir vi 1-2 måltider grøt (4-6 teskjer pulver bare).
Han ligger litt under gjennomsnitt på vektkurven, men han er også lengre enn gjennomsnittet så vi fikk beskjed av hs om å gi mer grøt.

Det virker nesten som om han er litt lei mme, da han spiser som en gal hvis han får grøt selvom han ikke drikker opp melken.. Har dere merket noe til det?

Veldig forskjellig. Noen dager spiser hun dårlig og andre bra. Alt fra 90-200 ml. Drikker som oftes bare 200ml når hun står opp på morningen og etter hun har sovet lang dupp.Spiser hver 3-4 time. Sover hele natta. Spiser ca en halv porsj grøt til kvelds, hun virker ikke så begeistret for grøten. Så får hun litt søtpotet og golrotmos midt på dagen,som hun elsker! Og litt sviskemos eller pæremos på ettermiddagen.

Back
Topp