Mme

Smil90

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Når gir dere siste måltid for kvelden og det første om morgenen?

Vi gir ca 23 og 7-8. Han sover hele natten.
Kunne egentlig tenkt meg å legge han tidligere men da må han ha mat midt på natten.

Jeg delammer, men her får hun siste flaska ca kl 22 åso får hun pupp når vi legger oss. Det blir som regel imellom 23-00. Hun også sover hele natten, så våkner som regel ikke før 8 :) kjenner litt på det at jeg kunne tenkt meg at hun sovnet litt tidligere på kveld, men frykter at det da blir et nattmåltid i tillegg. Og for å være helt ærlig så er jeg gla for å kunne få sove hele natten uten forstyrrelser ;)

Gir siste flasken før jeg legger meg. Ca rundt kl 12-01 ( utsetter å legge meg for å slippe å stå opp i 2 tiden ;) ) Da våknet han igjen en gang mellom 4 og 6.. Gleder meg til litt lenger sammenhengende søvn nå!

Får flaske 19.00, sovner innen 19.30. Får mat 02/03 ca, og 06/07 ca. Står opp rundt 9 (i helgen sov vi til 10.30:D)

Han får flaske ved 22 til ca og sover alt fra 5-8 timer etter den:) er oppe nå å gir mat også pleier han å sove til 8 tiden igjen;)

Jeg fullammer, forutenom ved legging - da sper jeg på med mme. Vi gir litt grøt på morningen

Vi har begynt å legge han mellom 19-20 nå, men da er det ikke alltid at han har rukket å få i seg det siste måltidet! Så da kan han våkne 21-22 og få mat så sove igjen! Han blir sulten igjen mellom 6-8. Er det tidligere enn 7.30 så sovner han igjen og sover til rundt 9!

Får siste flaske rundt 21-22 og får neste kl.9.. sover godt hele natta:) luksus!!

Det varierer veldig. Nå kan det hende hun sover fra 22 til 08 (ca) om hun får siste flaske klokken 22. Om hun får siste flaske ca 20, våkner hun 02 på natta for en flaske :)

Får siste flasken mellom 20.30 og 21.30 og sovner da like etterpå, jeg vekker han ca kl 9 på morgenen, for å komme i gang med matingen (luksusproblem :D) Lurer på hvor lenge han hadde sovet om jeg ikke hadde vekt han ☺

Back
Topp