MME

x1xPastella

Forumet er livet
HUff, måtte spe på med MME nå i kveld...

Har venta på det egentli... Mamma mista melka etter 6 uker med både meg og søs... Jeg skal jobbe med å få i gang melkeproduksjonen godt igjen!!!

Hadde du brystbetennelse? Er det blitt mindre melk etter det?

Får håpe du klarer å få opp melkeproduksjonen igjen da.
Lykke til[;)]

Har hatt BB ja, men jeg tror ikke det er det som har gjort det

ORIGINAL: metteliten

Får håpe du klarer å få opp melkeproduksjonen igjen da.
Lykke til[;)]

signerer den.. [:)]

huff da, men det blir flotte barn av dem forde, og du har jo melk til de andre måltidene. [:)]  Og du har jo fullammet i hele 6 uker, men ksjønner at det er nedtur, føler det sånn selv om jeg må begynne med det. har nok melk men ikke alltid han gidder å suge.... ska ikke være lett...

Vet det kan føles som et nederlag - fikk selv fullamme John Ruben i 6 uker, og så måtte jeg gi han MME om kveldene - men det viktigste er at gutten din får mat, kjære deg[:)]
Du har gjort en flott jobb med å amme han!

Stå på - du gjør det beste for din sønn[:D]

Hei!

Forstår hvis du synes det er tungt å måtte spe på med MME. Jeg mistet mesteparten av melken forrigegang pga brystbetennelse. Kontaktet barselpoliklinikken på sykehuset og fikk akupunktur for å sette fart på produskjonene. Det fungerte kjempebra! I tillegg pumpet jeg meg hver eneste time i et døgn...kjedelig men fikk ihvertfall melk nok til at mini ble fornøyd.

Har også hørt at å spise maltekstrakt kan fungere!

I begynnelsen tok jeg det som et nederlag å spe på med MME på kvelden ,men så tenkte jeg at det viktigste er jo at lillegutt blir mett og god og får en god natt ..
Jeg har også med meg MME når vi er ute på tur , har ikke helt turt å sitte i full offentlighet å amme ennå [8D]

Back
Topp