MME

Sommerdrøm

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Hvor mye og ofte spiser de som kun får mme? Når vi ammet og pumpet spiste hun hver andre time, så np lurer jeg på hva som er vanlig med mme? :-)

Her spiser han ca 160 per måltid og har rundt 6 måltid i døgnet. Når han har økedøgn er det som regel 7 måltid. På dagtid spiser han mellom hver 3-4 time og på natta sover han som regel i 6 timer før han spiser og sover i nye 4 timer før han våkner og er klar for dagen. :-)

Tror de fleste regulerer seg selv litt i forhold til hvor mye de spiser. :-)

Her spiser min gutt rundt 140-160 ml pr måltid på dagen. Han spiser ca hver 4 time, også på natt, men somregel rundt 90-100 ml på natten.
Han er 7 uker i morgen :-)

Mellom 120 og 160 når hun får flaske. Har variert med 1-3 flasker om dagen ved siden av amming. Nå har hun ikke lagt på seg mer enn 35g siste uka, så helsesøster vil at jeg gir 2 ekstra flasker, og sier jeg ikke skal la det gå mer enn 4 timer mellom på dagen. Eneste ammingen som fungerer er den første på morningen, så her kommer jeg til å prøve meg på 4 flasker i dag så får vi se om jeg må regulere.

100-150ml ca hver 3-4 time her :)

Mellom 60 og 90 ml, ca hver 3-4 time. På natten kan d gå fem timer. Ammer alltid før jeg gir mme. Han er 8 uker i morgen.

Her har vi vært oppe i fire flasker pr dag men ser ut til at jeg har fått mere melk nå så da er det 1-2 flasker med 60-90 pr dag. Sover va 7 timer i strekk om natten, og pleier å få flaske før hun legger seg. Hun er 8 uker.

Back
Topp