Mme

Sazzaz

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Dere andre som gir mme. Blir barna deres også veldig hvite på tunga? Er jo konstant hvit. Mest rett etter han får mme, så blekner det litt med tida, men han får jo nytt mme måltid før det er borte.

Lurte på om dere vet om det er noe jeg kan gjøre for å få det litt vekk. Gjør jo ikke noe sånn sett, men kunne kanskje vært kjekt å få det litt vekk viss vi skal ut på litt finere ting/ feiringer :-P hehe

Hæ? Hvorfor vil du fjerne det? Alle babyer har jo det enten om det er mme eller morsmelk!! ;)

Noen babyer kan også få noe som heter trøske.. Kan det være det du ser?

Uansett, det får være måte på hvor perfekte disse små skal se ut!!

Og sånn er det med den saken !

Har en her med helt hvit tunge også, får mme..
Men det er sjeldent at besøket titter inni munnet hans altså.

Ikke at jeg har behov for å fjerne det sånn sett. Var bare at jeg hadde besøk av ei venninne som har en gutt på 2 år og en på 2,5 måned. Hu reagerte så på at han var så hvit på tunga. Hun har fått til amminga på begge sine og fikk det til å virke ut som det var så unormalt :-O var bare det. Gjør ikke meg noe at han er hvit på tunga. Formulerte meg nok litt feil :-) han er jo perfekt uansett altså :-D skrev veldig fort imellom ting her. Mente egentlig ikke at han ikke må være hvit om vi skal på ting. Det jeg egentlig lurte på om det kunne være lurt å få det vekk innimellom. At det kanskje ikke var bra med konstant belegg der.

skal til helsesøster på mandag så hun kan vel sjekke om det er trøske, men syns det virker som det kommer av mme'en.

Min var ikke hvit på tunga når jeg ammet. Men nå som hun får mme så er hun det :)

Du kan fjerne litt med farris på en liten kompress surret rundt fingeren din. Belegget er helt normalt og kan komme både fra mm og mme.

Back
Topp