storesøster
Glad i forumet
Mange her som gir tillegg?
Jeg ammer først men må gi mme i tillegg da jeg ikke har nok melk.
Snuppa er 5 dager i dag
Jeg ammer først men må gi mme i tillegg da jeg ikke har nok melk.
Snuppa er 5 dager i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du må blande ut mens vannet er lunkent, ellers vil vel ikke pulveret løse seg opp?Kan man koke opp vann og ha i flasker som så settes i kjøleskapet eller hvordan gjør man det?
Kan man koke opp vann og ha i flasker som så settes i kjøleskapet eller hvordan gjør man det?
Ja men tenkte på det kokte vannet å fylle så mye vann jeg trenger å sette noen flasker i kjøleskapet og når han skal ha mat må jeg da varme i Micro og så ta i pulver?Pulveret må blandes i like før måltidet mens vannet er lunkent. Står det ferdig blandet i kjøleskapet i lenger tid kan det danne seg bakterier. Jeg tror melken mister litt næring om en har det i kokvarmt vann.
Ja men tenkte på det kokte vannet å fylle så mye vann jeg trenger å sette noen flasker i kjøleskapet og når han skal ha mat må jeg da varme i Micro og så ta i pulver?
Det anbefales å ikke varme melk til babyen i micro da det gir ujevn varme.
Varmer du opp den ferdigblandede mme å?Har klart kokt vann på tåteflasker i kjøleskapet.
-Heller passe mengde vann over på den flasken som skal brukes.
-Varmer til passe temp i micro.
-Så pulver.
-Rister godt.
- kjenner at den er passe varm ved og dryppe litt på håndleddet
Bon apetitt
Når vi er ute så har vi med sånne ferdigblandet kartonger.
Bruker Hipp og Holle
JaVarmer du opp den ferdigblandede mme å?
Kan jeg spørre hvor mye og hvor ofte din spiser? Synes det er litt vanskelig med de ferdig boksene til nan siden det er 200ml i en boks. Jan klarer ikke det til et måltid og hva gjør jeg med resten da? Kan den fordeles på to flasker på forhånd kanskje?
Ca 90 ml hver 3-4 time Setter resten i kjøleskapet hvis vi er på besøk et sted. Har enda ikke vært i det dilemmaet uten kjøleskap i nærhetenKan jeg spørre hvor mye og hvor ofte din spiser? Synes det er litt vanskelig med de ferdig boksene til nan siden det er 200ml i en boks. Jan klarer ikke det til et måltid og hva gjør jeg med resten da? Kan den fordeles på to flasker på forhånd kanskje?
Som oftest har man vel tilgang på både kjøleskape og kokemuligheter tenkte mer når man er på biltur, helsestasjon, bytur ol. Synes det er litt vanskelig å plutselig ha fått et flaskebarn vi finner nok ut av det å men!Ca 90 ml hver 3-4 time Setter resten i kjøleskapet hvis vi er på besøk et sted. Har enda ikke vært i det dilemmaet uten kjøleskap i nærheten
Da er det nesten lettere med termos og pulverSom oftest har man vel tilgang på både kjøleskape og kokemuligheter tenkte mer når man er på biltur, helsestasjon, bytur ol. Synes det er litt vanskelig å plutselig ha fått et flaskebarn vi finner nok ut av det å men!
Merker det er mye vi må finne ut avDa er det nesten lettere med termos og pulver