Mme

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Dere som gir morsmelk erstatning, hvor mye får de nå? Han her drikker ekstremt lite føler jeg, prøver å gi han ofte,men han vil ikke ha. Får grøt morgen og kveld+ fruktmos i 12 tiden.

Her spiser hun også veldig lite :( Bare mellom 90-150. Prøver å gi hver 3. t på dagen, men varierer hvor mye hun spiser. Gir da 5-8 ganger ila døgnet. Av å til må jeg lure i ho litt på kveld/natt når hun sover, bare for å få i litt mat. Ammer litt på kveld når hun skal sove, og Ila natta, men er nok lite melk og mest kos.

Får ingenting utenom, da jeg tror hun hadde en reaksjon på grøten! Skikkelige magesmerter stakkar :(

*mobil app*

I løpet av et døgn får han ca 300-500. Å da er det med et måltid på natten også.men var helt normalt sa de når jeg hadde begynt med fast føde da.men syns det er lite for det

Er litt bekymra jeg og! Men hun legger jo fint på seg, og er ikke dehydrert, så da er det nok greit :) Kan jo være at de spiser mindre siden det er varmt. Eller tenner! Tror det er tenner på gang her...

*mobil app*

Er litt bekymra jeg og! Men hun legger jo fint på seg, og er ikke dehydrert, så da er det nok greit :) Kan jo være at de spiser mindre siden det er varmt. Eller tenner! Tror det er tenner på gang her...

*mobil app*
Jeg ammer da, men merker mini spiser litt mindre... Enten tenner eller varmen!

Her har det vart noen uker , men han har jo skøyte i været på kurver og, så nå var det litt bedre. Ja han klør sinnsykt mye i tennene sine, kjøpte dentinox etter å ha snakket med de på helsestasjonen.

Her spiser hun også veldig lite :( Bare mellom 90-150. Prøver å gi hver 3. t på dagen, men varierer hvor mye hun spiser. Gir da 5-8 ganger ila døgnet. Av å til må jeg lure i ho litt på kveld/natt når hun sover, bare for å få i litt mat. Ammer litt på kveld når hun skal sove, og Ila natta, men er nok lite melk og mest kos.

Får ingenting utenom, da jeg tror hun hadde en reaksjon på grøten! Skikkelige magesmerter stakkar :(

*mobil app*

sover hun godt på nettene da?

Drikker litt vann, men ikke mye. Har heller prøvd å få i litt mat. Men noen ganger fyller jeg flaska med vann og gir for å se om hun kanskje vil ha litt mat og.

Kan legge ut en tråd om søvn, har vært litt utenom det vanlige siste 2 uker! Begynt å bli mer normal igjen nå..

*mobil app*

Back
Topp