Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gir kun mme her. Han e 8 uka.
Ca 6 måltid pr døgn og drikk mellom 170-230 ml pr måltid.
Oppe en gang iløpe av natta! Men ser ut som den matinga kommer nærmere og nærmere kl 0700;-)
Du må nesten bare se det an og gi når han vil ha til å begynne med. Er jo litt mer mettende enn mm.
150 per måltid? Har du gutt?gir kun mme følger doseringen på boksen . er 5 uker drikker 150 ml
har jente , det som står på boksen i hvertfall at fra 4 uker til 2 mnd skal de ha 150 . men jeg bruker spesial mme pga melkeallergi og melkeprotein allergi så bruker althera. så kan hende det er litt forskjell på dosering da.150 per måltid? Har du gutt?
hvor mye veier hun da ?Her spiser jenta mi på 6 uker ca 70-90 ml hver gang. Som oftest 90 ml. Holdt på sånn i mange uker, skal på 6 ukers kontroll på onsdag. Spiser ca hver 3 time...synes hun spiser litt lite?!??!!! Litt bekymret
Veide 4110 for 2 uker siden, 3400 da hun ble født. Skal på 6 ukers kontroll på onsdag. Her bruker vi hipphvor mye veier hun da ?
Skjønner. Vi bruker hipp. Lager ofte 120, men det drikker hun ikke. Kanskje jeg får i henne 100. Blir mye melk som kastes pga måling 30 ml hver gang..ikke at det betyr noe. Kunne bare ønske hun spiste litt merhar jente , det som står på boksen i hvertfall at fra 4 uker til 2 mnd skal de ha 150 . men jeg bruker spesial mme pga melkeallergi og melkeprotein allergi så bruker althera. så kan hende det er litt forskjell på dosering da.
okeiSkjønner. Vi bruker hipp. Lager ofte 120, men det drikker hun ikke. Kanskje jeg får i henne 100. Blir mye melk som kastes pga måling 30 ml hver gang..ikke at det betyr noe. Kunne bare ønske hun spiste litt mer
Hvordan fant du ut at hun var allergisk?Skjønner. Vi bruker hipp. Lager ofte 120, men det drikker hun ikke. Kanskje jeg får i henne 100. Blir mye melk som kastes pga måling 30 ml hver gang..ikke at det betyr noe. Kunne bare ønske hun spiste litt mer
Kan no fortell at han veie ca 6,5 kg nå (kanskje mer) vil æ tru og e ca 62-64 lang....så mye å ja. Til meg er hun 2 mnd i morgen, drikker mellom 100-135ml 6-7 ganger i døgnet. Veide 4kg for en uke siden. Veide 2750g ved fødsel.
Hvordan fant du ut at hun haddemelkeallergi?har jente , det som står på boksen i hvertfall at fra 4 uker til 2 mnd skal de ha 150 . men jeg bruker spesial mme pga melkeallergi og melkeprotein allergi så bruker althera. så kan hende det er litt forskjell på dosering da.