MME...

lykkelig med 3 små*

Forelsket i forumet
Her har snuppa fått NAN siden vi begynte med flaske. Men problemet er at hun har slitt med treg mage hele tiden så vi har måttet tydd til både malt og svisker... Så har jeg snakket med helsesøster i dag og etter mye bladibla så sa hun at det var melka som gjorde at hun var treg i magen. Så fant jeg ut at jeg bare skulle kikke på et annet merke da vi var på butikken i stad,og da oppdaget jeg at HIPP sin erstatning har proiotika i... Så fant ut at jeg jo måtte prøve den da. Er det noen som har noen erfaring med at magen/avføringen har endret seg ved bytte av MME-merke?

Jeg har kun brukt hipp, men har sjeldent hatt problemer med avf... ;)

Okei [:)] Ja er første gangen jeg har brukt NAN. På de andre to brukte jeg collett,og hadde ikke dette problemet da... Hun fikk HIPP nå til kvelds,så er spent på om vi ser noen forandring i løpet av noen dager... Håper det[;)]

Jeg har brukt hipp hele tiden.
Hadde en liten periode hvor vi prøvde nan, men da begynte han å gulpe masse og bli skikkelig hard i magen, så det ga jeg fort opp..
Nå er det bare hipp, og hvis han blir skikkelig hard i magen så får han litt malt oppi..
Men det er sjeldent nå [:)]

ORIGINAL: velonita

Jeg har brukt hipp hele tiden.
Hadde en liten periode hvor vi prøvde nan, men da begynte han å gulpe masse og bli skikkelig hard i magen, så det ga jeg fort opp..
Nå er det bare hipp, og hvis han blir skikkelig hard i magen så får han litt malt oppi..
Men det er sjeldent nå [:)]

OI!! Ja det høres lovende ut!![:)] Da håper jeg på stor bedring her også[:)] Egentlig helt utrolig at jeg ikke har tenkt på det før...[&:]

ORIGINAL: Sylvia80

Her er han plaga uansett men Hippp er den som gir minst plager da, så det er den vi bruker..

Neeeiii... Ikke si sånn da... [&:] Har jo fått opp håpet her... [8D][:D] Er han mye plaget da?

Back
Topp