RapunselMaja
Elsker forumet
Nå har jeg mista MYE melk.... Hun får begge sider morgen og kveld..Men får ikke i henne noe mme....[&:] Har prøvd Nan Ha1 og Nan2.. Hva bruker dere? Og hvor mye får de iløpet av en dag? Dere som gir 4 måltider med mat..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Malin A
bruker COllet og er kjempe fornøyd :)
hun får 180 te frokost
50 te lunch og middag
180 te kvelds
ORIGINAL: mrs.Petersonss
Jeg tror ikke de MÅ ha frem til de er ett år! Det er visst å foretrekke, men om de får i seg nok væske og nok mat, vokser og trives så ser jeg ingen grunn til å tvinge dem til å drikke mme.. Søstra mi slutta å amme når hun var 6 mnd fordi hun mistet all interessen, da var "reglene" annerledes og hun fikk vanlig melk i tutkopp til maten, hun har aldri fått mme.. [:)]
Her har snuppa ikke like stor interesse for min mat lenger.. mest på natta så begynner å tynnes ut i mine jur også [:-]
- Jeg gir en prosjon grøt til brunch i 10.30 tiden serverer med vann (noe hun ikke er helt fornøyd med[;)]) og gir henne pupp etterpå.. (det tror jeg er mest for å slukke tørsten)
- Så får hun fruktmos e.l klokken 1400-1430 og en flaske på 180 ml mme
- så grøt 18.00 med vann og avsluttes med puppen igjen..
Så legger hun seg![8D]
Jeg gir nan2
ORIGINAL: Nataleen
ORIGINAL: mrs.Petersonss
Jeg tror ikke de MÅ ha frem til de er ett år! Det er visst å foretrekke, men om de får i seg nok væske og nok mat, vokser og trives så ser jeg ingen grunn til å tvinge dem til å drikke mme.. Søstra mi slutta å amme når hun var 6 mnd fordi hun mistet all interessen, da var "reglene" annerledes og hun fikk vanlig melk i tutkopp til maten, hun har aldri fått mme.. [:)]
Her har snuppa ikke like stor interesse for min mat lenger.. mest på natta så begynner å tynnes ut i mine jur også [:-]
- Jeg gir en prosjon grøt til brunch i 10.30 tiden serverer med vann (noe hun ikke er helt fornøyd med[;)]) og gir henne pupp etterpå.. (det tror jeg er mest for å slukke tørsten)
- Så får hun fruktmos e.l klokken 1400-1430 og en flaske på 180 ml mme
- så grøt 18.00 med vann og avsluttes med puppen igjen..
Så legger hun seg![8D]
Jeg gir nan2
Ååh..Takk!! Nå letta du meg veldig. Jeg føler meg jo som verdens verste mor siden hun får så lite mm/mme... Hun ser jo sunn og god ut. Og er blid og fornøyd,så da trenger jeg kanskje ikke å stresse med det..? Da gir jeg bare den mm jeg har...
ORIGINAL: Nataleen
Nei,jeg ønsker ikke å amme så mye lengre... Vil hun skal være vant til annen drikke siden jeg begynner i jobb snart... men hun spytter bare ut mme..