mme?

constanze

Glad i forumet
nå midt i jula så har jeg ett spørsmål om mme.

jeg snakket med eksen til boren min og hun snakka om at siden Leon ikke tåler malt at jeg kunne prøve og koke kraft på karve og ha dette i melka..
men da lurer jeg noen som har hørt om dette? prøvd dette?
er det i hver flaske? hvor mye?

jeg klarer ikke å få meg til å spørre hun, siden vi nesten ikke har noe med hun å gjøre etter at det ble slutt.
så hvis noen kan svare på ett eller fler av mine spørsmål så er det kjempe fint[:D]

oi feil forum, men kan godt svare dere å [8D]

Bare å spørre her også, vettu! [:D]
Hvis det er kolikk du skal ha det mot, tror jeg du kan gjøre det med karve, for det er vel blant det som er i amme-te også, er det ikke? (Er ikke sikker på om jeg husker riktig.)

Selv ga jeg minsten avkok/te av fennikel (ca 1 teskje pr flaske), med godt resultat. Men kolikken forsvant ikke, det måtte kiropraktoren hjelpe til med. [;)]

Prøv med fenikkelte, gi litt før/i hvert måltid [:)]

Vi brukte fennikel-te vi også[:)] Husker ikke i farten om vi ga henne det før eller etter melka.

ORIGINAL: Pigita

Vi brukte fennikel-te vi også[:)] Husker ikke i farten om vi ga henne det før eller etter melka.

Jeg tror vi ga før melka, men jeg husker ikke helt sikkert. [8D]

takk da kan jeg jo prøve det,[:)]

jada kolikk, har vært hos kiropraktor og manuellterapaut, men han blir bare litt bedre.

ORIGINAL: Nozy Rosie

Bare å spørre her også, vettu! [:D]
Hvis det er kolikk du skal ha det mot, tror jeg du kan gjøre det med karve, for det er vel blant det som er i amme-te også, er det ikke? (Er ikke sikker på om jeg husker riktig.)

Selv ga jeg minsten avkok/te av fennikel (ca 1 teskje pr flaske), med godt resultat. Men kolikken forsvant ikke, det måtte kiropraktoren hjelpe til med. [;)]

Back
Topp