MME til kvelds?

Vetlemamma

Forelsket i forumet
Lurer på om jeg skal gi mme etter kveldspuppen? Noen som har erfaring. Eskil sover fra 19 til ca 2 før han får pupp, og så er han våken igjen kl 6 eller 7. Lurer på om han sover hele natten hvis han får mme på kvelden?

går an å prøve ja, men min har ikke sovet noe lenger fordiom han har fått mme om kvelden.. e sikkert litt forskjellig [:)]

Jeg gjør det. Men hun våkner etter 3-4 t uansett for å få mat. Hun har blitt veldig urolig de siste ukene.

Sov ikke rundt nei. Natta før jeg ga mme, våknet han annenhver time for mat. Så da var det vel økedøgn... Fikk mme i går kveld, men våknet to ganger allikevel... Ikke lett dette.

Gutten min har fått grøt /grønsakpure i over 3 uker nå, og rett før legging også.. Men det hjelper ikke på søvn lengden hans.. uansett våkner han klokka 0500 som om han var en instillt klokke[:D]

Når det blir 3 ganger i løpet av natta, er det slitsomt... Det meste jeg får sove er 4 t i strekk... Hun var flinkere til å sove før. Håper det snur igjen snart.

Hvis han våkner i 4 tiden som han gjorde før, er det ikke slitsomt i det hele tatt, men i det siste har det vært både 2 og 3 ganger. Gjerne bare en time etter at jeg har lagt meg, og da føler jeg ikke jeg får sovet ordentlig. Det gjør det ikke bedre at storebroren våkner i 7 tiden heller.... Får aldri tatt igjen den tapte søvnen da.

Back
Topp